Mijn lijst met blogs

donderdag 13 januari 2022

Kerstkaart januari

 

De donderdag is nog niet voorbij, Na werk, telefoon, wandeling en een muziekprogramma nu dan tijd voor deze kaart. Een eenvoudige kerstkaart. De basis is kraft met daarop wit papier met gouden sterren. Daarop 2x de krans: 1x in kraft en 1x in goudgeel behang. Daarop een tekst en wat gouden sterren. Ik zie nu dat het goud verschillend is, misschien verander ik dit wel. Ook al is hij vorig jaar gemaakt, hij is nog niet verstuurd omdat deze voor 2022 is. Hihi meer valt er ook niet over te vertellen. Dus een kort berichtje deze keer.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
groetjes, en tot een volgende kaart.
Nelleke

14 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Het is een prachtige kaart, het goud van de gestanste sterretjes is inderdaad wat geler maar ik vind het niet storend hoor.

groetjes van nk

Ellen zei

Ik vind hem prachtig Nelleke ook al is het goud verschillend…het stoort echt niet, super!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Ik vind dit een mooie ster-krans.
Dat kan je hele mooie CAS kaarten mee maken.
Ik vind het juist wel mooi, die verschillende tinten goud.

marijke zei

Een heel mooi kaartje en ok vind dit een heel mooie ster! Toch nog fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes en welterusten! Marijke

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ik vind het een super mooie kaart! Heel mooi papier met die sterren en alles past bij elkaar. Ik zou er maar niks aan veranderen...

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en vind de takken stans heel mooi.

GerJanne zei

Het is een heel mooi kaartje! Vooral met het goud.. Volgens mij zit die mal ook in mijn bak met nieuwe stansen...

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nelleke! En dat goud, het lijkt wel of er lichtjes op branden!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die ster is zo mooi en heel feestelijk met die gouden accentjes Nelleke.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Femminde zei

Leuke kaart om je collectie voor 2022 mee te starten!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Misschien wel eenvoudig....maar heel mooi Nelleke!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Antjes kaartcreaties zei

Het is een heel mooie kerstkaart Nelleke.
Het wit met goud staat heel chique.
Groetjes Antje

Aartje zei

Soms is eenvoudig ook gewoon mooi. En in dit geval is dat ook zo. Prachtig met die gouden ster.
Groetjes Aartje

flossbite zei

Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.