Mijn lijst met blogs

dinsdag 11 januari 2022

Embossing en wax


Omdat er nogal wat kaartjes klaar zijn die nog niet geplaatst zijn plaats ik nu weer een kaartje. 
In december hadden GerJanne en ik een kletseldate en maakte we kaarten met wax en embossing. 
(Zie hier) De eerste was klaar en ik begon met een 2e die ik later afgemaakt heb. En dat is deze kaart geworden.
Ik gebruikte nu licht blauw glans behang papier, maar maakte de randjes net wat kleiner. 
Deze keer gebruikte ik stippeltjes embossing mal, en binnen in een bloem. Ik vind dat ik weer te veel wax had gesmeerd over de stippeltjes, daar moet ik nog wat handigheid in krijgen. Daarbij stanste ik een bijpassende bloem uit en dit maal gebruikte ik wel wat minder wax.
Deze kaart doet mee met de facebook uitdaging van Suzan waar een kaart met embossing gevraagd wordt.
Een kort bericht, tot donderdag dat ben ik er weer met een Kerstkaart.
Groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Even de kaart vergroot hij is prachtig Nelleke!

Sarah zei

Geeft echt een heel speciaal effect! Tof😉

Trijntje zei

Een leuke kaart met deze technieken.De wax is leuk. Groeten Trijntje

Angélique zei

Ik vind hem heel mooi!

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaart. Wat een leuke techniek is dat. Krijg je zo’n mooi effect mee!!

Daphne zei

Oh, wat mooi zeg😍

marja kenter zei

Hij is mooi hoor, ik heb ook twee potjes van die wax en vind het niet meevallen om het goed te krijgen maar wel erg leuk om te doen. Heb je het ook al eens op wit papier geprobeerd, dat heb ik met goud op een kerstkaart gedaan afgelopen december en het had ook een leuk effect.
Groetjes en liefs

GerJanne zei

Ook deze is ontzettend leuk en mooi geworden! De wax is hier binnen dus binnenkort maar weer eens lekker knooien...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Nelleke, het lijkt wel metaal deze kaart.
Lieve groetjes Miranda