Mijn lijst met blogs

dinsdag 25 januari 2022

Watervalkaart

Vorige week hadden GerJanne en ik een kletseldate. Morgens probeerden we iets uit, dat laten we morgen zien. Omdat er bij Marianne Design challengeblog een challenge loopt waar een waterval kaart gevraagd wordt, gingen we daarna hiermee aan de slag. Ik had nog nooit een watervalkaart gemaakt en heb het filmpje van Rimmie goed bekeken en de maten opgeschreven. Goed kijken en lezen en als je eenmaal bezig bent is het helemaal niet moeilijk.  Ik gebruikte ongeveer de maten die beschreven zijn, maar het kan ook heel goed op een ander model kaart. Thuis maakte ik de kaart af, en zo ziet hij er nu uit.
Hier heb ik het eerste deel opengetrokken en zie je teksten en plaatjes die in het blok van het designpapier zitten.
Ik stanste ook schelpen  en zeesterren uit die een plaatsje kregen. Ik versierde ook de onderkant. Of dat gedaan wordt weet ik niet maar heb ik wel gedaan.
Zo is hij helemaal losgetrokken. Daarna kwamen er nog wat versieringen links., rechts en bovenaan. 
Leuk om te maken, weer eens wat anders.
Materialen Marianne design:
CS1053 tekst, PK9156 designpapier. LR0208 molen, Lr0232 anker en zeester. 
Verder cijfers en meeuw.
Groeten en tot morgen.
Nelleke

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige watervalkaart!

karin zei

Mooi kaartmodelletje met veel leuke maritieme details erop. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Suzan zei

Supermooie watervalkaart heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Daphne zei

Ooit maakte ik ook zo'n kaart.
Ik weet nog dat ik er eens 1 voor mijn verjaardag kreeg een dacht "dit kan ik zelf echt nooit maken", maar het is inderdaad niet zo moeilijk, als je eenmaal bezig bent.
Wat leuk, dat strand thema, lekker vrolijk.
Juist leuk om de onderkant, het uittrek flapje, ook te versieren.

!neke zei

Hij is top Nelleke!!
Ik waag me er niet aan !
Groeten Ineke

Ela zei

Ja heel leuk dit model. Ik heb er inmiddels een aantal gemaakt. Deze keer heb ik me vastgebeten in een albumpje.. Jouw kaartje is erg mooi geworden! Groetjes Ela

Angélique zei

Een heel mooie, geslaagde watervalkaart, leuk in rood wit met het zee/strandthema.

Henriët zei

Wat een mooie zomerse watervalkaart. Leuk dat je hem bij GerJanne hebt gemaakt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Scraptastisch zei

Ik ben precies zo bezig geweest met het filmpje van Rimmie. Jouw waterval met strand thema is ook heel gaaf gedaan Nelleke.
xx Gerie

Claudia's kaartjes zei

das echt een toffe kaart en mooie kleuren

grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Wat is hij mooi geworden! Ik had een groot deel al gezien natuurlijk, maar nu hij af is is hij geweldig! Zo leuk dat thema helemaal door getrokken.

Anita zei

Nelleke wat leuk dat je de uitdaging bent aangegaan.
Hij is superleuk ien het maritieme thema.
Gezellig dat je meedoet met 'mijn' challenge.

Gr. Anita
MDblog

Anna's kaarten zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Nelleke met maritiem thema. Lekker fris met rood en wit, leuk om ook de achterkant te versieren. Leuke tip! Ik vond het ook leuk om zo'n kaart te maken. Lieve groet Anja.

Wybrich zei

Schitterende watervalkaart heb je gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Aniet zei

Superleuke watervalkaart Nelleke, gezellig hoor samen knutselen,
bedankt voor het meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Heerlijk deze watervalkaart, je krijgt gewoon zin in de zomer
Bedankt voor het meedoen met de “Watervalkaart” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Fantastisch leuk kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Waterval" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Dora zei

Prachtige watervalkaart. Gezellig met elkaar aan de knutsel. Heerlijk is dat.