Mijn lijst met blogs

zondag 2 januari 2022

Warm wishes

Allereerst wil ik iedereen een heel fijn 2022 wensen. Hoe je er ook voorstaat, waar je mee bezig bent, lockdown of niet, er zullen vast veel mooie lichtpuntjes te zien zijn komend jaar.
Natuurlijk wens ik alle bloggers ook veel plezier in het freubelen toe, want dat hebben wij gemeen.
Ik heb er in ieder geval weer heel veel zin in om het Nieuwe jaar te starten in mijn kamertje. 
De laatste dingen moeten nog uitgezocht en opgehangen worden, maar ik ga morgen weer beginnen om een vlaggetje te maken voor een jarige kleinzoon deze week.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Card Chain Challenge. Daar kon je kiezen uit een bingo.
Ik koos voor het rijtje gold, stars, friendship, ribbon en white.
Als je de kaart ziet is het wel duidelijk. 
De kaart is naar Hellen Gullet in Ohario, maar ik heb nog geen bericht gehad dat deze kaart ontvangen is.
Ik hoop dat dit alsnog gebeurd.
Verder wens ik jullie een hele fijne zondagmiddag toe. Wij gaan op familie bezoek, dat wordt weer tijd, veel te weinig gezien de laatste tijd.
Groet, Nelleke 
 

17 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Heel leuk idee vind ik de krans/cirkel.
Ik leuk voor een nieuwjaarskaart.
De post doet er in deze tijden altijd langer over, zeker naar zo'n verre bestemming, komt vast nog wel een berichtje dat ie ontvangen is.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart heb je aan de hand van de bingo gemaakt Nelleke. Die maakt een verre reis dus misschien krijg je nog bericht.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Das echt een kaart om U tegen te zeggen. Zo mooi
Beautiful!
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

HilaryJane zei

The gold and white look superb on your lovely card. I bet Hellen loved it xx

Linda W. (ScrappinBari) zei

Just love your gold starry circle, Nelleke - perfect on the crisp white embossed background!! Happy New Year!!

!neke zei

Hele mooi kaart !!!!
Een mooi en goed 2022 !!!!
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Mooie kaart met de embossing en de grote best wishes, een mooi 2022.

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart. Groeten Trijntje

Ellibelle zei

How beautiful this is with the gold and white color combo, so elegant and perfect for the holidays!
Ellie
Ellibelle's Corner

Henriët zei

Heel leuk zoals je het bingo-rijtje op je kaart hebt verwerkt. Leuk met de witte letters. Hopelijk komt de kaart nog op zijn bestemming.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Allereerst de beste wensen voor 2022 Nelleke.
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!
Heel chique in het wit met goud!
Groetjes Diny

Dotty Jo zei

Happy New Year to you! Your card is so pretty - I love white on white with a pop of colour. Thanks for being a link in our chain again, Jo x

GerJanne zei

Prachtige kaart Nelleke. Wit met gouden accenten geeft altijd iets heel chiques vind ik. Je weet dat ik even niet mee doe met de ketting. Wel leuk om even te zien. Gezellig even op bezoek bij familie. Wij hebben de afgelopen week een dosis kinderbezoek gehad, heerlijk!

Marfien zei

Mooi kaartje, vind dit zo'n prachtige stans, is zo heerlijk feestelijk op dit kaartje. Veel plezier in je nieuwe "werkhok"

papierelle zei

Just beautiful and it looks so noble!!

Femminde zei

Wat een super mooie kaart voor Helen!! Duim voor je dat ie over komt.
De beste wensen voor 2022 en een fijne week!!
Groeten van Femminde

Dora zei

Mooie kaart