Mijn lijst met blogs

woensdag 5 januari 2022

Joah is geboren

De eerste week van januari zit er al weer voor een groot deel op. 5 januari is het alweer vandaag en dat houdt in dat er bij de Egel weer een nieuwe challenge begint. De uitdaging houdt in dat je iets op de kaart maakt met een A erop. Dit is mijn voorbeeldkaart. Voor de ouders van kleine Joah maakte ik deze kaart. Een olifant die zo druk met zijn Auto aan het spelen is, dat hij zijn sokjes al heeft uitgetrokken. Een ballonnetje in zijn slurf wat vastzit met een glinsterdraad. Dat verklaart de kras op zijn slurf. Alle materialen zijn van MD (behalve de vlaggetjes) en het spreekt  verder eigenlijk wel voor zich zelf.
Deze uitdaging duurt weer 2 weken en zoals altijd is er een mooie prijs , die de Egel beschikbaar heeft gesteld. Kijken jullie wat mijn DT maatjes hebben gemaakt?
Ik duik mijn kamer in vandaag. Ik heb mij zelf een knutseldag beloofd en dat is met dit weer geen straf.
Tot morgen!
groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk en lief, dit kaartje.
De ronde basisstans blijf ik leuk vinden.
En een olifantje op een geboorte kaartje is altijd leuk, die zijn zo schattig altijd.

Marfien zei

leuke kaart met een mooi verhaal, vandaag is voor mij ook knutseldag, de kerst is opgeruimd.

VoormeKaartje zei

Een hele mooie kaart is het geworden. En wat heerlijk dat je een knutseldag hebt. Geniet ervan!!!

Anita van Deur zei

Wat is hij enig je kaart zulke leuke kleuren Nelleke, veel plezier met de hobby!

Trijntje zei

Wat een supermooie kaart heb je voor de geboorte van Joah gemaakt. Leuk met de olifant en verder erg mooi afgewerkt. D3 Antoni’s een leuk detail. Leuke kleuren ook. Groeten Trijntje

!neke zei

Hij is super leuk !!!!
Groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart Nelleke!
Groetjes Doris

Ellen zei

Superleuke kaart Nelleke…een olifantje doet het altijd goed op een geboortekaartje vind ik! De kleurtjes zijn ook toppie!
Lekker geknutseld vandaag…vast wel hihi!
Groetjes Ellen