Mijn lijst met blogs

woensdag 27 september 2023

Zacht roze en appelblauwzeegroen


Maandagavond schrok ik: op het blog van Daphne las ik dat het woensdag KKT is. Oeps helemaal vergeten! Ik wist al wel dat ik de blokjes kon gebruiken voor de kleuren, maar dat was het dan ook. Ik was druk met een andere kaart, die moest maar wachten. Wat het eerst moet, moet eerst.
Dinsdag deze twee kaartjes gemaakt. Omdat ik wat huwelijkskaartjes nodig had, zijn het deze kaarten geworden. Bij de eerste kaart gebruikte ik de roze blokjes en het gestippelde achterkant en plakte dit op kraft. Dit werd gemat op wit en roze papier. Daarop kwam het hart en een mooie bloem van MD. Een tekst en getal 45 omdat het voor een 45 jarig huwelijk is eind volgende maand. 
Verder wat kleine hartjes. In het hart wilde ik een mooi steentje doen, vergeten misschien doe ik het alsnog.
Onze dochter en schoonzoon zijn vrijdag 12 jaar getrouwd en voor hen maakte ik deze kaart. De basis is in de gevraagde kleuren van het KKT: Zachtroze en appelzeeblauwgroen. Dit werd gemat op een bijpassende kleur. Ik wilde nu eens geen bloem gebruiken en gebruikte een hartjes stans van Crealies. Daarna vond ik het lastig om de kaart af te maken, hoe verder? Uiteindelijk heb ik de voorletters van dochter en schoonzoon en ringen gebruikt. 
Het was wel toevallig dat ik weer blokjes kaarten voor het Kleurenkaartteam kon gebruiken deze maand. Jullie weten nu al welke soort kaart het de volgende maand wordt. 😜
Ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben en ga zeker een bezoekje brengen.
Tot morgen dan ben ik er weer met een kerstkaart. 
Groetjes Nelleke 

 

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk en handig! Ik weet dat je veel achtergrondjes klaar hebt liggen, maar mocht jij de nieuwe kleur kiezen voor de volgende keer of weet je zeker dat je die kleuren combinatie al klaar hebt liggen?? Ik ben benieuwd.
De kaart voor Marjolein en Bas is heel leuk! 12 jaar alweer, jeeee...hoe is het mogelijk.

Sarah zei

De eerste is prachtig!! Die vakjes zijn heel tof. X

Jantine zei

Leuke kaarten, Nelleke! Grappig dat je vakjes precies de goede kleuren hebben. Benieuwd of dat volgende maand weer lukt.
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Leuke kaarten in deze kleuren combi. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Super mooi en de combinatie van kleur en vakjes top!

Femminde zei

Wat een super leuke kaartjes zijn het geworden!! Ik moest gisteren nog aan de gang en het kwam uit mijn tenen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt voor de KKT. Leuk al die blokjes. Groetjes Marijke.

Marja Sch zei

Wat een leuke blokjes kaarten heb je gemaakt. Heerlijke kleurtjes en mooi aangekleed. Groetjes Marja

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Nelleke!
Ik vind de bloem op het bovenste kaartje heel mooi....is die van Marianne?
Groetjes Diny

Anoniem zei

Twee prachtige kaartjes in deze kleuren, mooi gedaan! De hartjesstans is er mooi bij!
Er zijn ook zoveel challenges…ik kan het niet allemaal bijhouden hoor 🤷‍♀️
De kleuren combi is supermooi!
Ook je vorige kaartjes zijn super…ff gemist!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Beide super mooi !!!!!
Groeten Ineke

Anoniem zei

Twee mooie kaartjes en grappig met al die blokjes! Ben benieuwd naar de volgende kleur! Groetjes Marijke

karin zei

Twee mooie kaartjes Nelleke. Leuk met de blokjes restjes? erop.
Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Heel mooi geworden om de door mij gekozen kleurtjes zo te verwerken, groetjes Caroline

Wilma zei

Je hebt 2 MOOIE kaartjes gemaakt Nelleke in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Ik vind die blokjeskaarten echt heel erg MOOI.
Liefs, Wilma 😀😀😀

chantal zei

wat een leuke kaartjes. Super die restjes die je verwerkt hebt
Liefs Chantal

Marfien zei

Leuke kaarten met de blokjes, de bloem heb ik ook, moet ik nodig eens uit het stof halen . . .

Josje zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt nelleke
Groetjes Josje

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten voor het KKT Nelleke! Ik vond het niet zo'n evidente opgave deze keer...
Groetjes
Nancy

Daphne zei

En ik ben dik op die blokjes kaartjes.
Wat zijn (en blijven) ze toch leuk.
De kaart voor jullie dochter en schoonzoon vind ik mooi zeg met die open hartjes stans.
Haha, maar goed dat ik maandag dat zinnetje even in mijn bericht had gezet, ik wilde het eerst niet doen, maar vond het wel een mooie afsluiting van mijn bericht.

Nancy zei

Hey Nelleke,
Die blokjeskaarten zijn zo tof! Je moet ze maar mooi op rijtjes kunnen plakken, een geduldwerkje dat bewondering vraagt! En flink hoor dat je een kaart zonder bloemen maakte, haha! (nee, grapje) Dat mag en kan natuurlijk altijd, alleen zat ik met die uitdaging aan mezelf hé! Maar die droogbloemen, da's nu net iets anders... Geen stans die je in alle kleuren kan uitsnijden hé... Je moet dan echt maar gewoon de juiste kleuren hebben... En je kan ze eindeloos combineren... Hou mijn blog maar in de gaten...
Ik vind jouw kaarten oprecht heel erg mooi. De feestkoppels zullen er blij mee zijn!
Liefs,
Nancy

Colien zei

Twee geel leuke kaartjes in de KKT-kleurtjes, grappig weer met de brokjes-achtergrond.
Grtz Colien