Mijn lijst met blogs

zaterdag 30 september 2023

Appeltje schillen

De herfst is een prachtige periode ook in kaarten maakland. Dan pak ik mijn herfstblokjes en moeten er in ieder geval een aantal herfstkaarten gemaakt worden. Zo ook deze herfstkaart welke een beterschap kaart geworden is. Het appeltjes designpapier had ik nog weinig tot niet gebruikt uit dat blokje en toen ik het plaatje zag van MD was een kaartje al snel bedacht. Het donker rode papier is al heel oud, dat zat in een stapel hobby karton welke ik bij de Aldi kocht. Elk jaar gebruikt ik voor de herfstkaarten dit papier evenals het oranje uit dat blok. Rechts onder wat appeltjes, links boven de tekst en meer heeft deze kaart ook niet nodig.
Challenges:
Een fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt, wat worden we de laatste tijd verwend met het mooie weer!
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Ela zei

Top, alles past zo mooi bij elkaar, echt heel leuk. En zeer geschikt als beterschapskaart, an appel a day, keeps the doctor away...

Henriët zei

Wat past dat plaatje mooi bij het appeltjespapier. Erg leuke beterschapskaart!
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Prachtig kaartje in deze kleuren, heel mooi Nelleke…hier word je toch blij van en ook de zieke ontvanger knapt ervan op!
Fijn weekend groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Heel mooi in deze kleuren !!!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Een heel mooi geheel, alles past zo mooi bij elkaar, heel knap samengevoegd. Het ribbelkarton vind ik ook leuk gebruikt.
Fijn weekend!

Marijke zei

Een mooi beterschapskaartje met al die lekkere appeltjes erop! Leuk papier erbij gebruikt! Groetjes en een fijn weekeinde Marijke.

GerJanne zei

Oh... de kerstslimline hieronder is heel gaaf! Wat een leukerd.
De kaart van vandaag is ook heel leuk, met die appeltjes op de achtergrond...Bekend papier!
En voor een beterschapskaart helemaal leuk natuurlijk!

JanR zei

Great card! Perfect for fall. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Kaartenkraam zei

Leuk al die appeltjes zo bij elkaar. Het is een mooie beterschapskaart geworden!

groetjes van Ank

Marfien zei

Leuke beterschapskaart, De kerstkaartjes zijn ook heel geslaagd, grappig met de beertjes

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi kaartje.
gr Alma