Mijn lijst met blogs

donderdag 26 september 2024

Kerstbomen



Dank je wel voor alle mooie en leuke reacties op de kaarten van afgelopen tijd. Vanmorgen zag ik dat ik winnaar ben bij 52 weeks to Christmas, een leuk en mooi begin van de dag.
Mijn kaart is ook voor de wekelijkse uitdaging van 52 weeks, waar ik elke week aan meedoe. 
Het papier is denk ik van de Action, maar vond het bij de kringloop. Gisteren zag ik bij de Action dat er weer kerstpapierblokken te koop waren, oei....😀😊 maar het houd mij van de straat denk ik dan.
Van het papier van de kringloop heb deze kaart gemaakt. Gemaakt naar een sketch en het verder rustig gehouden. De verticale tekst is van Crealies en heb ik net. Vond het wel leuk, maar met de bijpassende balkjes werd het toch wel druk. Dat wil ik een andere keer proberen.
Daarom alleen de letters gebruikt en die verticaal onder elkaar geplakt.
Door ze los te gebruiken kunnen ze natuurlijk ook horizontaal. 😆
Challenges:
Een fijne dag nog en tot een volgende kaart!
Groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !!!!
En leuk je winnende kaart !!!
groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met die strakke boompjes Nelleke. Gefeliciteerd met je toppertje bij ons.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een mooie kaart Nelleke....ziet er chique uit!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Mooie vondst bij de kringloop....
een heel leuke kaart heb je ermee gemaakt.
Van harte met je eerst plaats bij ons.
Gezellig dat je vandaag een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

karin zei

Soms vind je leuke dingen bij de kringloopwinkel.
Mooi kaartje met het prachtige papier en proficiat met je winnend kaartje.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Hij is top je kaart, en het papier is inderdaad van de Action mooie vondst bij de kringloop.

lenywim35 zei

Mooie kerstkaart. Zo stemmig. Ik laat even weten dat ik een blog maakte, mede om te laten weten, dat ik weer een engeltje op mijn schouder gad. Groetjes iedereen en tothorens.

GerJanne zei

Dat was dan een heel gepriegel! Maar je hebt ze netjes opgeplakt! Ja, dat papier is inderdaad van een smal blokje van Action. Ik herken het, heb het ook....