Mijn lijst met blogs

donderdag 5 september 2024

Paperlovers 4, kerst en gewoon

Weer 2 kaartjes uit het papierboek paperlovers.  Het plaatje van Pippi Langkous vond ik zo leuk dat het een kerstkaart waard is. Het plaatje matte ik op rood en daarna op rood geblokt designpapier uit het boek. Dit alles kwam op een witte basiskaart. In de sneeuwbal kwam de tekst en een sterretje en verder nog wat sneeuwvlokjes, want het was zachtjes gaan sneeuwen in Zweden. Een hertje links voor mocht ook op de kaart. Lieke vond hem helemaal leuk, maar ik heb daar denk ik een andere bestemming voor. Thomas kijkt graag filmpjes van Pippi, dus ik denk dat deze voor hem wordt. Voor haar heb ik al wat anders.
Challenges:
Ook deze afbeelding zat in het boek Deze werd gemat op groen papier en daarna op een witte basiskaart. Hip hip Hooray dubbel gestanst en wat zwarte steentjes. Het plaatje is mooi van zich zelf, daar hoeft verder niets meer bij.
Boven ligt nu onze kleinzoon van 3 te slapen. Hij slaapt een nachtje bij ons. Hij komt tijd te kort, want hij wilde nog van alles doen. Maar na 2 dagen dagverblijf is hij avonds munt, dus morgen weer verder spelen met tractors, aanhanger, skelter, bus, achter de robot maaier lopen, kijken naar het gras maaien, spelen met de auto's en garage. En oja ook nog 2x op het potje, zelfs al nadat hij in bed lag riep hij mij dat hij nog moest.  Maar nu ligt hij dan toch lekker te slapen. (en oma bijna ook!)
Groetjes en tot een volgende kaart! Nelleke 


 

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw wat een leuke kaarten. Die van Pippi vind ik helemaal leuk! De andere is vooral heel kleurig en bijzonder.
Veel plezier met Hugo! Genieten! En wat knap dat potje, zeg! Jesse heeft het 2 keer gedaan en toen was de aardigheid eraf...😂

Marja Sch zei

Wat een leuke Pipi Langkous kaart heb je gemaakt. Heerlijk hoor zo,n kleizoon die komt logeren. Groetjes Marja

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart met Pippi Langkous en de andere is mooi kleurrijk.
Veel plezier met je kleinzoon samen!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met Pippi, keek ik vroeger graag naar, ook je andere kaartje is leuk geworden weer zo heel anders met het kleurrijke papier
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT

Irene zei

Oh ja Pipi, zó leuk net als je vrolijke kleurenprachtkaart! Wat leuk dat Hugo er is en zó lief speelt en goed op het potje gaat, gouden momentjes Nelleke en ook al hadden wij die in augustus óók : ik zou een moord doen voor af en toe ipv zo'n intensieve drukke week waarbij Oma zo dom was óók in attracties te stappen en bij een hoge opstap een enorme smak maakte toen ze door haar knie ging 🥴. Ergste pijn is gelukkig weg, blijven bewegen - mét mate..
XxIrene

Ans Gilbert zei

Echt een superleuke kerstkaart met Pippi Langkous en de andere is vooral mooi en kleurrijk.
Gezellig dat jullie kleinzoon bij jullie is, dat wordt vandaag genieten,
Groetjes,
Ansx

Henriët zei

Wat een leuke kaarten. Die met Pipi vind ik echt geweldig en de andere kaart is lekker vrolijk.
Gezellig die logeerpartij van jullie kleinzoon.
Groetjes van Henriët

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een leuke kaart met pipi langkous.. super.
genieten met Hugo.
fijne dag, Alma

Daphne zei

De kaart met Pippi Langkous is héél erg leuk.
Helemaal omdat je er al een bestemming voor hebt.
De tekst past precies in de grote bal.
Sterk is ze toch hè die Pippi😁.
Ook je andere kaart vind ik mooi, wat een mooie achtergrond en je maakte de juiste keus door er niet teveel bij te plakken, zo is het Helemaal goed.

Marfien zei

twee leuke kaartjes heb je gemaakt

Martha zei

Wat leuk die pippikaart, Nelleke
Daar zal Thomas blij mee zijn!
Het huisjeskaartje is vrolijk en fleurig
Geniet van jullie logé
Liefs Martha

Angela zei

Wat een supergave kerstkaart van Pippie Langkous. Hier ook een fan van haar 😄.
Wat heerlijk dat Hugo bij opa en oma mocht logeren.... altijd feest. Ik had Berend afgelopen nacht 🥰.
Knap dat Hugo het aangeeft wanneer hij moet plassen. Berend was een paar dagen heel fanatiek, maar zit nu een kwartier op het potje en doet niets... om vervolgens als de luier om is er gelijk in te plassen 🙈.

Fabiola zei

très jolie création Nelleke, j'aime l'ambiance que tu as choisi, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Challenge, biz