Mijn lijst met blogs

maandag 16 september 2024

Restjes kaarten

Deze week zomeren we nog wat na, vandaar dat ik deze twee zomerse restjeskaarten nog maar plaats. Van de zomer maakte ik van dit papier al allerlei zomerse strandkaarten. Er bleven toen nog wat kleine restjes over. Niets voor mij om dat te laten liggen of weg te gooien. De kaartjes zijn iets kleiner dan normaal. Ik begon met het grootste vlak en zocht daar nog kleine reepjes bij, net zolang dat de kaart gevuld is. Een zomers tafereeltje en gefeliciteerd erop. 
http://dragonflydreamschallenges.blogspot.com/happy birthday/ gefeliciteerd 
Op dit kaartje zitten echt de allerlaatste reepjes. Zo leuk om te doen. Het afwerken vond ik wat lastiger. Achteraf was een grote tekst voldoende geweest, ik maakte hier ook een klein zomers tafereeltje op.
En nu deze week nog maar genieten van het mooie weer.
Wij hebben zaterdag genoten van de BBQ met heel het koppel bij elkaar. We waren met 16 personen.
We konden inderdaad buiten zijn, tegen 20.00 u gingen we naar binnen en gingen de eersten ook naar huis.
Deze week gaan we beginnen met de schuur opruimen, want as zaterdagmiddag/avond is er bij ons buurtfeest in de kapschuur. Voor ons is het alleen maar zorgen dat de schuur opgeruimd is, een mooie stok achter de deur om daar flink op te ruimen! Gelukkig zorgt de buurtfeest commissie voor de rest. 
Geniet van de dag en tot een volgende kaart.
Groetjes Nelleke 

 

14 opmerkingen:

Lia zei

Restjes bewaren? Goed idee, kijk maar naar deze leuke kaart! Mooi gedaan.
Lia xx

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat leuk dit, goed idee om zo met strookjes restjes op te maken... wellicht een idee voor mijn strookjes kerstpapier waar ik op uitgekeken ben...
groetjes Alma

Irene zei

Super leuke voorbeelden van 'wie wat bewaard'!
Jullie feesten maar door 😉, veel plezier!
XxIrene

Ellen zei

Hele leuke kaartjes zijn het geworden met de restjes…echt goed gelukt. Ik vind het altijd lastig met restjes maar uiteraard gebruik ik ze ook hoor.
Leuk dat de bbq geslaagd was en nog lekker buiten, zoals het hoort hè.
Ff nog een klus klaren voor zaterdag maar dan feest dus veel plezier alvast!
Groetjes Ellen

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaarten. Slim om zo de restjes te gebruiken. Een fijne week.

Trijntje zei

Wat leuk om zo de restjes op te maken. De achtergronden zijn erg mooi. Inderdaad een grote tekst erop is eigenlijk al voldoende. Succes met het opruimen. Groeten Trijntje

karin zei

Altijd leuk om een kaartje te maken met restjes dessinpapier. Heel mooi!
Groetjes,
Karin

Margo zei

Hallo Nelleke,
Wat een goed idee dat je de restjes opgebruikt hebt en zo'n leuke kaarten als resultaat, dat is een win-win.
Veel succes met het opruimen van de schuur, ik kan me voorstellen dat dat wel een pittig werkje is.
Bedankt voor je lieve berichtje
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Wat leuk! Ik zat eerst naar de bovenste kaart te kijken en dacht zomer? Ik vind het kerstpapier met al die sterren.. Maar misschien zitten er onder de stansen wel zee anemonen?
Het zijn in elk geval twee heel mooie kaarten!

Angélique zei

Heel gezellige frisse kaarten, leuk met de strookjes. De stansjes erop passen er prima bij, leuk papier met die zeesterren, mooie kleur ook.
Gezellig met zo'n heel stel barbecuen, zeker als het je eigen (schoon)kinderen en kleinkinderen betreft, maar zo'n buurtfeest is ook tof. En dan krijg je vrijdag ook nog eens visite.

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaartjes!!

Caroline Cards zei

Leuke kaarten met de restjes papier. Succes met het opruimen.
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Heel leuk om zo restjes weg te werken, het zijn leuke kaarten.
Ik ben ook begonnen met de reepjes opplakken steeds, maar kom er nog niet aan toe om er kaartjes mee te maken.
Succes met opruimen, wij zijn ook bezig in de schuur want er komt een caravan van vrienden in te staan dus hoognodig om op te ruimen

Martha zei

Mooie restverwerking, Nelleke
Leuk met die zomerse details!
Succes met opruimen, soms heb je een stok bij de deur nodig om dat te doen
Liefs Martha