Mijn lijst met blogs

maandag 9 september 2024

Thinking of you with een greatful heart

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op de 2 kaartjes van gisteren. Vandaag laat ik gelijk de 2 andere condoleance kaarten zien die ik vorige week maakte.
Deze eerste kaart ging naar de familie van de client, waar ik jaren begeleidster van was. Ook Wim kende hem al uit de tijd dat hij naast de kinderboerderij woonde, daar buiten mocht staan in zijn rolstoel en  altijd naar de hertjes keek. 
Op deze kaart stempelde ik op een oplegvel met een achtergrond stempel van MD met distresoxide.
Omdat hij zo graag naar de hertjes keek, wilde ik er iets van hertjes ophebben. Deze zijn van SU, evenals de heel toepasselijk tekst. Verder nog  3 kleine steentjes.
Dit alles kwam op een zwarte basiskaart. Daarin plakte ik 2 vellen wit papier zodat ik binnen in de kaart herinneringen kon schrijven.
Het voelde heel goed om het zo te doen.
Challenges:
AAA Cards: with sympaty
Krafty Chicks Challenge: gebruik stempels
Voor deze kaart maakte ik een cirkel met inkt op de kaart. Daarop kwam een boom in het zwart.
Verder alleen een tekststempel met sterkte erop en wat kleine steentjes.
Binnen schreef ik een klein gedichtje, wat op de rouwkaart van de client stond. Ik vond hem zo mooi dat ik hem iets veranderd heb, nu gericht aan de nabestaanden.
Die wil ik graag met jullie delen.

De wind neemt hem mee,
weg van jullie.
Als bladeren van een boom.

Maar wees gerust
waar de wind hem brengen zal
Zijn wortels blijven hier,
bij jullie.

Het was fijn om hier zo mee bezig te zijn, vandaag ga ik weer lekker aan de slag met andere dingen, oa kerstkaartjes afmaken die al bijna klaar zijn. Voor iedereen een hele fijne dag!
Groetjes, Nelleke 

20 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige, stijlvolle kaarten. Mooi gedaan!
Lia xx

Anita van Deur zei

Heel mooi Nelleke ook het gedicht, het ontroerde mij.

Daphne zei

Ze zijn prachtig.
Wat spannend om geel te gebruiken (lijkt mij), maar het heeft heel mooi uitgepakt.
Ik vind het persoonlijke in de 1ste kaart heel mooi, dat zullen de nabestaanden meteen snappen.

Angélique zei

Heel mooie, warme kaarten, vooral de eerste, zo persoonlijk. Mooi dat je er zoveel mooie herinneringen in hebt geschreven en de tweede met een mooi gedichtje.

Kaartenkraam zei

Hele mooie kaarten en zo persoonlijk ook. Dat gedicht is echt prachtig!

groetjes van Ank

Martha zei

Prachtige kaarten, Nelleke
Wat fijn dat je het zo kon personaliseren, ook het gedichtje vind ik prachtig
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

Pff dat gedichtje komt binnen bij mij, wat mooi verwoord.
Ik schrijf het op om te bewaren en te herinneren.
groetjes Alma

Angela zei

Ook deze kaarten zijn prachtig Nelleke..... en wat een mooi gedichtje!

Marjan zei

Ze zijn erg mooi en wat attent van je en ook fijn voorde nabestaanden. Zeker omdat je er persoonlijke herinneringen in schreef.

Nancy zei

Hey Nelleke,
Mooie kaarten werden het en de tekst is prachtig!
Liefs,
Nancy

Trijntje zei

Je hebt twee hele mooie persoonlijke sterkte kaarten gemaakt. Leuk om er zo mee bezig te zijn. Mooi om goede herinneringen weer te geven op deze kaart. Het gedichtje is inderdaad erg mooi. Veel plezier met het afmaken van kerstkaarten en ander. Ik ga straks ook kerstkaarten afmaken… en moet nodig met verjaardagskaarten aan de slag. Er komen weer jarigen aan. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Kei tof gedaan,
This is fabulous.
Crea lieve groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Oh ja, je vertelde erover! Wat zijn ze mooi geworden. Zo fijntjes en toepasselijk. Mooi om er mee bezig te zijn he? Voor een stukje verwerking.

brenda zei

Two very elegant card for what is always a difficult theme, many thanks for joining in and sharing with us at Stamping Sensations challenge.

B x

Wendy Jackson zei

Such beautiful elegant cards and I love the splash of colour

Thanks so much for joining us on the Krafty Chicks blog challenge….

Love and crafty hugs from

Wendy (GDT)

Ellen zei

Heel mooi gedaan Nelleke en zal zeker gewaardeerd worden!
Groetjes Ellen

Chantell Randall zei

A lovely card, with a great sentiment. Chantell Just Add Ink

Leanne zei

Well done, like this card, and thanks for playing our challenge this week at Krafty Chicks Challenge. Have a great day! Leanne DT Member/KCC

Inkami zei

The silhouette images are beautiful against the simple backgrounds,

foleysfriend zei

What a stunning condolence card and I love that you personalized it for the recipients. Thanks for joining us at AAA Cards.

sue n.