Mijn lijst met blogs

woensdag 25 september 2024

Okergeel en Petrol

O, wat een mooie kleuren zijn deze kleuren van het Kleurenkaartteam: okergeel en petrol. Echt wel mijn kleuren!
Een poosje geleden maakte ik kaartjes met okergeel gestreept papier. Klik hier. Dat papier heeft een andere zijde en dat zie je op deze kaart. Hier heeft het wit de overhand. Daarbij gebruikte ik okergeel, en papier en designpapier uit een blok van de Action. Daar zat ook dit leuke plaatje bij. Wat bloemetjes en mooie tekst die ik net heb, en de kaart was snel gemaakt. 
Een makkie deze keer.
Challenges:
Groetjes, Nelleke 

6 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Prachtige kaart met prachtige kleuren. Petrol en okergeel vind ik echt een topcombi. Heel erg leuk gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Dit zijn volgens mij helemaal precies de juiste kleuren.
Wat een leuke kaart.
Het plaatje past perfect en maakte het lekker vrolijk.

Lia zei

Wat een mooie kleurencombinatie. Ik zou er nooit aan gedacht hebben, maar je kaart ziet er goed uit!
Lia xx

Colien zei

Tof kaartje in de kleurtjes van deze maand!
Ik zie dat ik me niet had aangemeld, maar wil toch niet overslaan, dus neem alsnog deel aan dit leuke initiatief.
En ik koos toevallig ook voor een fiets op mijn kaartje ;)
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart, die kleuren zijn erg mooi bij elkaar en je papiertjes combineren prachtig.

groetjes van Ank

Femminde zei

Wat super mooi geworden zeg!! Ik ben ook met papier van de *A aan de gang geweest maar dan weer met een andere serie.
Ben benieuwd wat je er voor de volgende x van gaat maken qua kleur.
Fijne week!!
Groeten van Femminde