Mijn lijst met blogs

dinsdag 10 augustus 2021

Condoleance kaarten

Lieke vroeg of ik nog condoleance kaarten had. Nou eigenlijk niet, dus ik ging zaterdagmorgen aan de slag. Ik vond wat verfafdrukjes, gemaakt met de gelliplate in mijn map.
Dit vel gemat gemat op een witte kaart en verder niets aan gedaan. Daarop een mooie vlinder van MD, die ik sinds kort 2e hands heb gekocht. De tekst is donkergroen en van Crealies. Tot slot een paar glitters. 

Van een reepje geverfd papier sneed ik 2 reepjes, welke ik op een witte geemboste achtergrond plakte. Een mooie hartjesbloem gebruikt met een vallende bloem. Gecondoleerd is donkerblauw en is van Crealies. Verder nog wat glittertjes.
Challenge:
Les is more: shades of blue.
Tot donderdag, dan ben ik er weer met een kerstkaart.
groeten, Nelleke 

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige sterkte kaarten mooie kleuren.

Elle-Jeanne zei

Mooie condoleance kaarten .
Groetjes , Elle-Jeanne

VoormeKaartje zei

Helaas heb je dit soort kaartjes ook nodig. Je hebt er hele mooie rustige kaartjes van gemaakt. Liefs, Christa

Henriët zei

Mooie condoleancekaarten. De blauwe kleur heeft een rustige uitstraling.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Mooie kaarten

Kathyk zei

Two lovely cards but I particularly love your "shades of blue" CAS card

Kathyk

Neets B zei

Perfect tones for condolence cards, so calming. Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x