Mijn lijst met blogs

maandag 30 augustus 2021

Ylan is geboren

Een geboortekaartje deze keer. Nee niet van ons kleinkind, die kan wel elk moment geboren worden. Altijd weer een spannende tijd.                                                                                                                  Ylan is de kleinzoon van mijn zus en zwager. Die kregen na 2 kleindochters nu een kleinzoon. 
Voor de ouders van Ylan maakte ik deze kaart. Wat was dat leuk om te doen. De basis lag al een tijdje klaar. Vaak maak ik er meer dan 1 tegelijk en hoef ik alleen nog maar bij te zoeken wat er op moest. De mooie stans van Marleen lag al klaar om gebruikt te worden. Wat een schatje zeg! Er onder de sokjes van de kleding van Marleen, nonchalant onder de maan. Zijn naam mocht niet ontbreken, tekst stempel, hartje en een paar wolkjes met wat sterretjes. Er achter een standaard en zo is deze naar hen gestuurd. 
Materiaal van MD :
De nummers heb ik zo niet paraat, maar het is wel duidelijk wat er van MD is.
Maan met beertje: Marleen
Sokjes: Marleen.
Naam: Marianne design letters.
Sterren en hartjes: uit de set van het letterbord.
Papier: van Marianne design
Cirkelstans is ook van Marianne design.
Challenge: Marianne design challengeblog: maak een babykaart.
Groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Marfien zei

Gefeliciteerd tante, een neefje erbij en nu nog wachten op een kleinkind, jullie beleven spannende tijden. Een dot van een kaartje heb je weer gemaakt, LIEF!

Marfien zei

sorry, oudtante (maar net zo leuk)

Suzan zei

Prachtig babykaartje heb je gemaakt Nelleke! En gefeliciteerd natuurlijk!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Angélique zei

Wat een superleuke kaart, heel lief met het slapende beertje.

Daphne zei

Wat een schattig kaartje!!
Er is een voorleesboek, waarin "tot de maan en weer terug" staat..... daar moet ik altijd aan denken.
Spannende tijd voor jullie, we lezen het vast gauw.

Elle-Jeanne zei

Lief schattig babykaartje Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Danielle zei

Wat een schattig kaartje! Heel lief!

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke. Hopelijk duurt voor jullie het wachten niet lang meer...

groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh ja, ik dacht meteen "Nelleke heeft een kleinzoon ", ik wist namelijk nog dat eind augustus de uitgerekende periode was dus ik hou je blog in de gaten hihi. Deze babykaart heb je mooi gemaakt. Zo lief dat slapende beertje op de maan en ik vind blauw met geel altijd een mooie combinatie. Hopelijk houdt de kleine jullie niet te lang in spanning.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Jullie familie wordt steeds grote. Nu nog even wachten op jullie eigen kleinkind.
Deze kaart heb je erg mooi gemaakt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

schattig kaartje
bedankt voor het meedoen aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog MD

De Hobbyzolder zei

Wat een lief kaartje voor Ylan! En spannend voor jullie zelf!
Gezellig dat je meedoet met onze "Babykaartjes" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

VoormeKaartje zei

Wat een super leuk en schattig kaartje heb je gemaakt. Liefs Christa

Ellen zei

Gefeliciteerd Nelleke…wat een super schattig kaartje maakte je…heel leuk!
Ik heb deze stans ook net gebruikt in het album…zo leuk!
Groetjes (oma)Ellen

Judith zei


Wat een prachtig kaartje is het geworden. Mooie naam ook.
Leuk dat je mee doet met onze "babykaartje" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Anita zei

Prachtige babykaart. Nu zelf nog wachten.
Gezellig dat je meedoet et onze babychallenge.

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Een schattige kaart Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog