Mijn lijst met blogs

donderdag 19 augustus 2021

Kerstkaartenliftdag, week 2


Wederom maakte ik een kaartje van een oude liftchallenge. Deze keer moesten we een kaartje liften van Marjan. Het papier vond ik in een blokje van CE. Dit alles plakte ik op een basiskaart. Daarna heb ik op verschillende soorten papier de mooie tekst achtergrond stempel gebruikt. Die kreeg ik voor mijn verjaardag van GerJanne. Verschillende poinsettia's gestanst en net zo lang aan het schikken geweest tot het naar mijn zin was. Ook heb ik overal wat blaadjes bij gedaan, soms maar een heel enkel blaadje van een hulsttakje bijvoorbeeld. Een stempel en een paar ienemienie steentjes om het af te maken.
                                                    
Ik hield alles over wat ik gebruikt had en dan in een andere kleur. Ook daar een kaartje van gemaakt op dezelfde manier. Van de zijkant een reepje rand gesneden en dit links op de kaart geplakt. Het designpapier is namelijk vierkant. Als je het niet weet zie je er weinig van.
Aan deze uitdaging heb ik toen niet meegedaan, maar maak het nu goed om maar gelijk 2 kaartjes te plaatsen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Christmas Craft all year round: O en P (poinsettia's)
Groet, Nelleke 
  

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig zijn ze mooi dp en een prachtige bloem snijmal!

Jantine zei

Heel mooi in al die bruintinten, Nelleke!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

heel mooi deze 2 liftkaartjes Nelleke...prachtig in deze naturelkleurtjes en super leuk afgewerkt met die prachtige poinsettias erbij
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

je kerstkaarten zijn prachtig, mooie kleurencombi, toffe bloemen!
groetjes
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaarten Nelleke.
Wat heb je alles mooi op elkaar afgestemd en de kleurencombinaties zijn ook heel mooi.
Groetjes Antje

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Nelleke.
Mooi deze kleuren.
Prachtige Poinsettia.
Groetjes Elle-jeanne

Ela zei

Heel mooi Nelleke, de,e twee kaarten. Ik snap niet wat je bedoelt met een randje wat je hebt afgesneden, ik zie het ook niet, dus missie geslaagd! Groetjes Ela

Marfien zei

Het zijn twee hele mooie kerstkaartjes geworden Nelleke, de kleuren doen het goed bij elkaar en dat randje past heel goed :-)

Colien zei

Twee heel mooie kerstkaarten, prachtig van kleur!
Leuk dat je meedoet aan de wekelijkse uitdaging op het 52 Weeks to Christmas blog.
grtz Colien

marijke zei

Superleuk deze twee kaarten in dezelfde kleuren maar dan anders om. Mooi gemaakt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Ellen zei

Beide supergaaf Nelleke…mooi gedaan met de prachtige bloemen! Ook je kaartjes hieronder zijn echt leuk en super vrolijk!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Echt een top idee om die stempel te gebruiken voor de bloemen! Ga ik ook eens doen. Daar denk je dan niet zo snel aan...
De kaartjes zijn beide heel goed gelukt!

Daphne zei

Letterlijk bloemschikken dus😁, zoals jij de bloemen op deze kaart geschikt hebt.
Ik vind het altijd zo'n leuk idee om van het overgebleven papier een tweede kaart te maken, doe ik soms ook, maar meestal heb ik er van te voren niet goed over nagedacht en lukt dat dan niet.
Hey zijn mooie, "rustige" kaarten, doordat je geen opvallende, overheersende kleuren hebt gebruikt.
Wat leuk dat jullie ook nog een paar dagen weg zijn geweest. Ook al is het maar een paar dagen, het voelt meteen als vakantie.
En Nederland is zo mooi, dat kan je heerlijk op vakantie gaan.
Als er nog wat mooie dagen of weekenden komen werken wij ook nog gaan, maar voorlopig ziet het er niet zo goed uit. Jammer, maar ach, thuis is ook weer fijn.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kerstkaarten Nelleke. Ik vind deze kleuren heel mooi en je hebt knap gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier en ook je bloemen zijn prachtig.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Prachtige kaarten in die naturel tinten, ik houd daar wel van!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Het zijn twee erg mooie gelifte kaarten geworden.leuke zo met deze bloemen. Een mooi idee. Groeten Trijntje

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit, de kleurencombo past helemaal
geslaagd kaartje
fijn dat je er deze week weer bij bent,
grtjs,martina DT 52 WTC

Deanne Saunders zei

Gorgeous card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!*Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper