Mijn lijst met blogs

woensdag 4 augustus 2021

Liften 5 en bingo

Het liften van Marfien gaat gewoon door. Vandaag is het iets anders dan anders want ik plaats de kaarten een dag eerder. Donderdag begint namelijk een nieuwe uitdaging bij de Egel en laat ik mijn voorbeeldkaart zien. Gebruikte ik voor de liftkaarten steeds poinsettia's, vandaag heb ik hertjes gebruikt omdat ik dan met de uitdaging van 52 weeks kan meedoen.
Ik begin met mijn eerste kaart die ik als 2e maakte maar ik zelf mooier vind. Deze kaart had ik nog liggen toen ik met de liftkaart bezig was, omdat deze net te klein was voor de labels.
Ik dacht ik maak er nog eentje en dan maak ik hem wat rustiger. De embossing mal heeft maar een gedeelte kunnen embossen omdat deze niet breder was. Links een stuk designpapier uit een oud kerstblokje Daarop een sterrenkrans van MD in het bruin gestanst. Deze hertjes lagen er ook nog, ik stanste de verkeerde uit. Deze kregen ook een plekje op de kaart. Strikje, sterren en tekst is van goudkleurig behang. En het kantje piept onder het designpapier uit, dat maakt het geheel ook rustiger.
Helemaal links nog een stoer touwtje.
Challenges: 
52 weeks to Christmas: bingo, sterren, kant en rendieren.
CHCC: alles mag, optie gebruik kant.
KIC: 156 kerst in de zomer
                                           
Hier dan de kaart die ik gelift heb. 4 labels onder elkaar geplakt waarvan het rechtergedeelte door de embossingmal is gegaan. In plaats van stikwerk heb ik een kantje geplakt. De hertjes van MFT mochten met hun mooie gewei op de kaart. Mevrouw rendier kreeg een mooie strik om. De tekst is met een labelmaker gemaakt. Nog wat gele sterren en kleine sterren. Dit alles op een basiskaart van kraft geplakt. 
challenge:
Tot morgen, dan ben ik er met mijn voorbeeld kaart en de uitdaging is weer heel erg leuk!
Groeten,
Nelleke 

15 opmerkingen:

Daphne zei

Heel mooi gedaan, de lift is héél goed te herkennen.
Ik vind deze hertjes altijd heel sierlijk, ze verdienen echt de aandacht.
Op dit moment zit ik lekker buiten in de zon, ik knutsel weinig, we nemen de dagen zoals ze komen en als het opeens mooi weer is zitten we lekker buiten. Tussen het werken door vieren weer vakantie.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart. De hertjes vind ik zo mooi. Groeten Trijntje

!neke zei

Helemaal leuk weer Nelleke !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marfien zei

Weer twee hele vrolijke kerstkaartjes, de lift is echt leuk in kerstuitvoering, je krijgt dan toch een heel andere uitstraling

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Nelleke. Leuke rendieren heb je op beide kaarten gebruikt en door de kleuren komen ze heel warm over.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie hertjes op je kaart, ik vind deze zo sierlijk mooi...bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje.
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Nelleke....wat zijn de hertjes leuk zeg!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Twee schitterende kerst kaarten Nelleke.
Groetjes Doris

Marijke zei

Wat een super leuk kaartje en je te liften kaartje was ook een leuke! Leuk dat je de uitdaging van 52 WTC erin hebt verwerkt! Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een toffe kaart, Nelleke, leuk die rendiertjes, mooie lift en bingo!
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC! Succes.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Renate zei

Mooie kerstkaart, Nelleke.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

Nancy Soetaert zei

2 prachtige kerstkaartjes met mooie hertenstansjes
Leuk dat je meedoet met onze bingochallenge!
Groetjes
Nancy 52 WTC

Nicolette zei

Mooie kaarten Nelleke.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT