Mijn lijst met blogs

maandag 2 augustus 2021

Cheers!

Vandaag om 12.00u publiceert iedereen die mee doet aan de Card Chain Challenge hun kaart.
Ik heb lang gewacht om mij op te geven omdat ik de kaart klaar wilde hebben alvorens ik mij op ging geven. De kaart was klaar, maar elke keer als ik mij op wilde geven zat er een Nederlandse dame voor mij. Niet dat ik hen geen kaart gun, maar ik vind het leuker om de kaart naar het buitenland te sturen. 
Deze maand is dat echter niet gelukt, want GerJanne stond voor mij, en na haar kwam er niemand bij.  Dus eigenlijk had ik een makkie, ik kon de kaart zo bij haar in de bus doen, en lag deze bij haar toen ze terugkwam van vakantie.                      
De opdracht was een kleurenpallet: peach, terracotta en pineapple en een sketch, die heb ik beide gebruikt. Ook gebruikte ik het thema summer en snacks.
De kaart is grotendeels gemaakt van wat ouder of hergebruikt papier. Terracotta  was van een envelop, pineapple is een en oud tabblad en peach de achterkant van een set verschillende kleuren karton, lang geleden gekocht. Bij de Aldi meende ik. De stans is van Ali en voor het eerst gebruikt, hij is eigenlijk te leuk om hem zo lang te laten liggen. Het glas is van zilverpapier. Alles zit op een witte basiskaart. 
Afgelopen maand kreeg ik een kaart van Linda. Hij kwam uit Amerika en had er maar 8 dagen overgedaan. Andersom is het heel anders. De kaart voor Peggie van 2 juni is sinds 17 juli over en heeft er 2 maanden over gedaan om op de plaats van bestemming te komen.  De kaart van 2 juli is nog niet bij Helen aangekomen in Amerika.
Als je dan een enthousiaste mail van Peggy krijgt met de vraag hoe ik die gemaakt heb maakt dat alles weer helemaal goed. 
Op het blog van de CCC kun je zien wie er allemaal meedoen en om een kijkje te nemen.
Challenges: 
De hobbyboerderij: zomerse groet
Groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Marfien zei

Zomers kaartje met een lekker frisse cocktail in mooie kleuren,
daar wil ik wel op proosten . . .

Ellen zei

Hele leuke kaarten Ans…deze zijn leuker dan de Misees poppen…super ook met het rood!
Fijn dat het weer achter de rug is al de ellende met je teen, duimen dat het zo blijft!
Top dat je geen pijn hebt!
Groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Leuke zomerse kaart!

groetjes van Ank

Angelnorth zei

Lovely cool refreshing drink - perfect for the summer theme at CCC!

Monique zei

Wat een lekkere kaart ;-)
Die past wel bij GerJanne...hahaha.
Lieve groetjes, Monique

Linda W. (ScrappinBari) zei

Just love your summer beverage, Nelleke!! Perfect take on the sketch!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke zomerse kaart Nelleke, ik krijg meteen trek in een lekkere cocktail. Handig dat je hem bij GerJanne in de bus kon doen. Leuk zo'n reactie van Peggy.
Lieve groetjes Miranda

HilaryJane zei

I always enjoy seeing how different all the cards are even though they are all made with the same guidelines. love the look of that cocktail. I know what you mean about trying to sign up behind the right person, although everyone is right sometimes you don't want local and sometimes you don't want far away. It is lovely that you keep playing xx

Trijntje zei

Wat een mooie zomerse kaart. Toch lruk dat GetJannr de kaart kreeg.. groeten Trijntje

Julia Aston zei

What a great summer card - I want to sip that delicious drink!! xx

GerJanne zei

Ik vind het helemaal niet erg at ik eens een kart van jou krijg hoor! Hij is namelijk in het echt nog mooier. Heel fijntjes vind ik hem. Hij hangt op mijn prikbord...ik ben er blij mee!

papierelle zei

Tolle Umsetzung des Sketches!! Und eine sehr schöne sommerliche Karte!!

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Post blijft iets raars. Keer een kaartje gekregen uit Amerika en was ontzettend lang onderweg. Maar laatste kreeg ik een ander kaartje uit Amerika en die was er binnen een week. Liefs, Christa

Trudy zei

Super leuke vrolijke kaart en dat scheelde weer een postzegel voor je!
Groetjes Trudy

Hermien zei

Wat een heerlijk zomers drankje op je mooi kaartje.

groetjes Hermien

Uschi zei

Viewing your card there is a feeling of a wonderful summer evening. Wonderful layout and wonderful colours as well. I especially love the way you created the shafts of sunlight.
Thank you very much for sharing your card with the EAC challenge "summer".
Hugs Uschi

MackieMade Paper Creations zei

Very fun!
Thanks for sharing your card with us here at the Card Concept!
We hope you will join us again!