Mijn lijst met blogs

maandag 23 augustus 2021

Tag

Van sommige achtergrondjes kan ik zo blij worden. Deze heb ik lang geleden gemaakt tijdens een kletseldate met GerJanne. Deze reep bleef over en daar heb ik een tag voor Henriet gemaakt die de vorige maand jarig was. Hier hoefde ik weinig aan te doen, behalve een mooie bloem tekst en wat vlinders gebruikt.  De tekst is van Pronty.
Bloemen blijven toch wel steeds mijn favoriet om te maken.
Een kort bericht deze keer, tot as woensdag dan is het weer Kleurenkaartteam dag.
Challenges:
Girlzrebelchallenge: kleurenpallet en 1 of meer tags
Groetjes, Nelleke 


8 opmerkingen:

GerJanne zei

Oeps, is dat aanstaande woensdag? Dan mag ik morgen wel aan de gang...Ik dahct dat ik nog een week had..
Je tag is gaaf geworden. EN zo zie je maar dat je grote afvalstukjes prima kunt gebruiken!

Marfien zei

Een hele leuke tag, met een gele bloem was je zo klaar voor woensdag :-)
Gelukkig heb ik wat voorbereidingen gedaan . . .

Anita van Deur zei

Prachtige tag, de kleuren en de mooie bloem heel mooi! Gisteren de kaart gemaakt voor KKT kwam ook tot de ontdekking nu woensdag is :)

Daphne zei

Weer eens wat anders om te versturen dan een kaart.
Heel mooi de achtergrond, inderdaad zonde in weg te gooien en nu zie je maar weer, kwam goed van pas.

Scraptastisch zei

Heel tof Nelleke, je restje doet het onwijs goed en het lijkt wel een passiebloem die je hebt gemaakt! Vanaf nu probeer ik weer regelmatig te bloggen ....was wel lang afwezig hè?!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kleuren Nelleke, de middellandse zee op een zonnige dag.. Je hebt de tag ook heel mooi gedecoreerd. Een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Andree zei

A gorgeous tag. A beautiful background and wonderful flower.
Thank you for joining in with our August challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

Robin Francini zei

So much texture achieved on your beautiful tag!