Mijn lijst met blogs

donderdag 26 augustus 2021

Kerstkaartenliftdag, week 1

De eerste stempel liftkaart vond ik eigenlijk het lastigste, maar is toch wel aardig gelukt. In mijn map achtergrondjes vond ik deze achtergrond. Het is een probeersel omdat het papier lichtgroen is met van die wolkjes erop. Papier wat ik eigenlijk niet gebruik en waarvan er een stapeltje lag. Die heb ik bewerkt met acryl verf. Daarna wilde ik een mask gebruiken met inkt, maar dat lukte niet. Vaag zie je een paar sterren maar daar gauw mee gestopt. Stempels gebruikt van een gewonnen kerst stempelset. Een groen kantje dubbel gevouwen en daarop een klein poinsettia geplakt. Tekst op een banner en op de hoeken een zwart steentje. Dit alles geplakt op donkergroen houtnerf embossing. Papier wat je daarna kunt schuren, maar ik had het verkeerd om gedaan, daarom het zo gelaten. Dit alles op een crème basiskaart geplakt. Overigens heb ik een bestemming voor het papier. Ik doe het in plastic zakje met druksluiting en daarop leg ik de sheets met stempels. Zo blijft alles overzichtelijk bij elkaar. De plastic zakjes gaan bij mij namelijk altijd kapot. 
Ook aan deze liftchallenge heb ik niet meegedaan.
Challenges:
52 weeks to christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag. 
groetjes, Nelleke 

13 opmerkingen:

Henriët zei

Een hele mooie kerstkaart! Echt mijn kleur. Wat een mooie kerstboom is dat.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

een super mooi kerstkaartje is het geworden in deze groenen kleurnelleke, zo leuk met dat kantje en poinsettias erop!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Een sfeervolle kerstkaart Nelleke.
Wat een mooie achtergrond en de kerstboom is prachtig.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Hij is mooi geworden! Ben benieuwd naar die plastic zakjes met drukknoop sluiting. Kom wel een keer kijken!

Diny zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden Nelleke!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Prachtig kerstboom op je kaart zo sfeervol,het zijn mooie kleuren Nelleke.

Daphne zei

Ik vind dit een chique kaart!
De kerstboom is zo mooi.
Leuk gecombineerd met het kant.

Jantine zei

Mooie kaart Nelleke! Echt knap gedaan, met mooi effect.
Bedoel je van die A4 enveloppen van de Action, met zo'n drukknoop? Die gebruik ik ook om kits etc bij elkaar te houden. Heel handig. En mijn restjes op kleur in zo'n map.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Soms wil het even niet zoals je herself wil… maar dit resultaat is heel mooi. Groeten Trijntje

Marfien zei

Vind het wel een geslaagd kaartje, een bos waar deze boom uitspringt ziet er toch goed uit, mooie kerstkaart geworden, leuk dat je de van de hele serie kerst en nieuwjaarskaartjes gemaakt hebt, denk dat ik ook maar zoiets ga doen, verandering van spijs . . .

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met die leuke kerstboom Nelleke. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52WTC

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart Nelleke, leuke boomstempel!
fijn weekend
Nancy 52WTC

Kaartenkraam zei

Mooie kaart in al die tinten groen. Die kerstboom is prachtig!

groetjes van Ank