Mijn lijst met blogs

maandag 16 augustus 2021

Wat een ogen!

Het is rustig van mijn kant. Afgelopen week zijn we nog een aantal dagen weggeweest naar de Weeribben. We stonden op een kleine camping in Kolderveen, iets onder Meppel. Daar hebben we alle dagen gefietst in en rondom de Weeribben. Daarbij genoten van het mooie weer dat we hadden. 
Zaterdag zijn we weer thuis gekomen en de meeste troep weer opgeruimd.
Misschien dat we nog een weekeind weggaan met mooi weer, we gaan het zien.
Omdat het gisteren zo'n prachtig weer was ben ik op de fiets naar de verjaardag van mijn broer gegaan, zo'n 42 km verderop. Dat was leuk en goed te doen.
De terugweg kon de fiets achterop de auto en was ik de Bob op weg naar huis.
Voor mijn broer hadden we een pakketje speciaal bier gekocht met deze kaart erbij. 
Die was al een hele tijd klaar. Die vos is van een soort canvas stof en zat bij Thomas in een pakket. Te mooi om weg te doen, die ogen wat komen die goed tot hun recht.
Daarom hier een eenvoudig kaartje van gemaakt met wat rode en zwarte accenten.                                        Vandaag was echt een dag om heerlijk in mijn hobbykamer te vertoeven. En wat had ik hier een zin in , ik had ook geen kaarten spullen meegenomen, alleen wat borduren op papier en mijn haakwerk. 
En dat was weer heerlijk.
Die kaarten laat ik binnenkort zien omdat de uitdaging binnenkort afloopt.
Groetjes, en tot ziens.
Nelleke 



 

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en zeker zonder om weg te doen zo`n mooie afbeelding.

Nynke zei

Mooie kaart! Ik herken dat wel, ik zie ook wat bruikbaars in de meest uiteenlopende dingen.
Groetnis Nynke

Monique zei

Prachtig kaartje. Gelukkig heb je de vos hergebruikt. Zou jammer zijn er niets mee te doen.
Liefs Monique

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor je broer. Fijn dat jullie zulke fijne dagen hebben gehad in en bij de weerribben. Zeker mooi om te fietsen. Groeten Trijntje

Wilma zei

Ik begrijp het helemaal Nelleke.....zo iets moois gooi je toch niet weg. Gelukkig maar, want nu heb je er een SUPER MOOI kaartje mee kunnen maken en inderdaad.....die ogen "leven".
Fijne dag verder en liefs Wilma ☺☺☺

Angelique zei

Mooie kaart, wat een prachtig stukje stof, mooi gebruikt. Mooie kerst-liftkaart, leuk de muziekpagina als achtergrond.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ja, deze heb ik in het echt gezien en inderdaad, die vos is heel mooi! Lekker in de Weerribben en het weer viel mee, vergeleken met nu toch? En ik heb maandag ook bijna de hele dag in mijn kamertje gezeten! Hadden we wel kunnen videobellen! Alsof we samen aan de knutsel waren...

Marfien zei

Mooi kaartje, heeft niet meer nodig. fijn dat jullie nog even weg konden