Mijn lijst met blogs

woensdag 18 augustus 2021

Use your stuff

Vlak voor onze vakantie vorige week was ik met deze kleuren van de kaartje begonnen. Ik had een stukje stof geverfd door Lieke in die kleuren, maar het plakken ging niet goed en het verdween in de prullenbak. De bloemen had ik al gestanst en ik zag dat die voldeden aan de uitdaging van Marianne design, maar er zat te veel wit bij en ik begon aan een nieuwe.
Dat is deze kaart geworden Al jaren heb ik deze zwarte kaarten liggen, je plakt er iets achter en de plakt het dan dicht met de 3e kant die de kaart heeft. Nu maak ik er zo af en toe wat kaarten mee, zodat ze opkomen. Bij deze kaart heb ik alleen maar materiaal van MD gebruikt. De bloemen heb ik 2e hands gekocht, de vlinder en tekst ook. 
Challenge: 
Marianne design: kleurenpallet.
Materiaal:
LR0153 vlinder, PK9131 papier, LR0248 swirl, LR0220 tekst.
De bloemen en takjes rechts zijn van MD, maar kon ik niet meer vinden, ook niet op internet.
Dit is het eerste kaartje welke ik maakte. Ik had al een fout gemaakt om de stof op de verkeerde kant te plakken, zodat nu eigenlijk de kaart op de kop staat. Maar goed dat is niet zo erg. De bloemen zijn van JOY! Zelf vind ik deze kaart wat sprekender met het wit erbij, en misschien had ik ook een andere stans moeten gebruiken voor de eerste kaart. Maar al met al zijn het toch 2 fleurige kaarten geworden.
De kleuren op de foto's zijn wat feller dan het lijkt. 
Met de XL label stans van MD ben ik zo blij! Het maakt het maken van labels een stuk gemakkelijker en je hebt meer mogelijkheden. Ik heb 2 gestanst: 1x wit en 1x blauw. Daarop designpapier van GerJanne en een plaatje uit het boek van de Action. Nog een bloementje, plaatje en touwtje en de label is klaar. Oeps nu zie ik dat ik bovenaan de versterking van het rondje ben vergeten. Dat ga ik nog doen, want geeft een leuk effect.
Challenge:
Tot morgen met de kerstkaart(en)
Groet, Nelleke 


16 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige vrolijke fleurige kaarten Nelleke.
Ik heb er ook op een paar kaarten liggen met een
passe-partout.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Ze zijn beide mooi. De eerste door het enorme contrast in kleur. Vind ik prachtig.
En de tweede is ook gaaf. Leuk dat je zo'n plezier hebt van die tag stans.

Marjan zei

Ze hebben allebei hun eigen charme, inderdaad de eerste met de sterke kleuren en de tweede juist heel zomers en wat lieflijker. Allebei gaaf!

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Dena J zei

What a cute turtle scene! Thank you so much for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week.

Allisa zei

Your tag is so fun! Thanks for playing with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge!

pssmitty papercrafts zei

What a fun tag! Super cute turtle, love all the colors!
Thanks for sharing with Atlantic Hearts Sketch Challenge.
Patty S, Design Team

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "kleuren pallet" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Anita zei

Nelleke het is een heel fleurige kaart geworden en op zwart knalt hij er af qua kleur. De takjes zijn inderdaad van MDesign maar al lang niet meer te koop.
Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

Gr. Anita
MDblog

Anna zei

Hello. I love the bright colors and the cute turtle. Thanks for playing in the Atlantic Hearts Sketch Challenge.
-Anna

foleysfriend zei

So fun! I like the blue tag with the cute turtle. I like how you accessorized the tag. Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

sue n.

Brandi zei

Fabulous, I love the little turtle so adorable! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

De Hobbyzolder zei

De kleuren spatten van de kaart af! Mooi!!
Dank je wel voor het meedoen met de kleurenuitdaging
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

libbystamps zei

Great tag! Thank you for joining Atlantic Hearts Sketch Challenge this week for sketch 434!

Henriët zei

Hele mooie kaartjes met de kleuren van de challenge. Geeft een mooi effect met het zwart.
Ook je labelkaart is leuk. Ik ben ook helemaal fan van die stans.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Wybrich zei

Super leuk gemaakt Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog