Mijn lijst met blogs

donderdag 5 augustus 2021

Foto op de kaart

Een nieuwe uitdaging bij de Egel. En wat een leuke deze keer: gebruik een foto op de kaart. En dat kan natuurlijk van alles zijn. Van je huis, een huisdier of zoals in mijn geval van mijn kleindochter.
Afgelopen maandag werd ze 6 en zondag gingen we er met óme Thomas even langs om haar alvast te feliciteren. Omdat het vakantietijd is had ik mijn dochter de kaart en vlaggetje alvast gegeven, nu konden we het zondag toch zelf geven. Als basis heb ik de ronde stans van MD gebruikt. Daarop de mooie foto van onze kleindochter in een lijstje met een tekst erop. Haar naam en leeftijd en meer vond ik niet nodig. Ze vond het helemaal geweldig en de kaart kreeg gelijk een plaatsje bij haar cadeautjes, dat kon makkelijk omdat ik er een standaard had achter geplakt. Nou oma wordt ook blij als ze deze foto op de kaart ziet.
Natuurlijk heb ik wel even gevraagd of ik de foto mocht plaatsen, en mijn dochter vond het prima. 
Voor alle kleinkinderen maak ik een vlaggetje voor de vlaggenlijn. Weken geleden hielp ze mij wel herinneren dat oma ook een vlaggetje moest maken. leuk he?  Dan weet je dat het gewaardeerd wordt. Aan de ene kant heb ik een foto van haar geplakt in prinsessenjurk met een unicorn. Dat is op dit moment ook helemaal hot bij haar. Een vlinder en haasje haar knuffel. En een gouden kroontje op haar hoofd.
Aan de andere kant haar leeftijd en een uitvergroting van de foto van de kaart . Wat een dotje he?  Hihi, hier spreekt trotse oma.  Daarbij een pleister, want ze valt nog wel eens.... Een schaartje, omdat ze veel knipt en kleurt en een pen omdat ze na de vakantie naar groep 3 gaat. Verder nog wat vrolijke vlinders en een glitter bloementje.
Het was heel erg leuk om te maken, en ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen met deze uitdaging van de Egel!
Groet, Nelleke 



 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig, kan ook niet anders dan met zo'n knappe kleindochter!

Angélique zei

Mooie kaart, mooi vlaggetje voor een prachtige kleindochter.

Marjan zei

Super gedaan, ze zijn echt heel erg leuk en ook je kleindochter is een droppie!

Antjes kaartcreaties zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Nelleke. Wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt. Ook het vlaggetje is zo leuk versierd met de foto's.
Wat een plaatje is je kleindochter.
Groetjes Antje

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je voor je kleindochter gemaakt. Leuk met de foto erop. Het vlaggetje is ook mooi
Leuk met de foto's. prinsesjes vinden ze vaakeuk op die leeftijd. Leuk gemaakt. Heb he even een mail gestuurd. Groeten Trijntje

Angelique zei

Mooie kaart met een prachtige foto van je kleindochter. Ook een mooi vlaggetje voor aan de lijn, wel heel leuk dat ze je er even aan herinnerde.
Nog even teruglezen en genoten van al je kunstwerkjes.
lieve groetjes Angelique

Marfien zei

Mijn eerste gedachte was: Hé een oude foto van Nelleke, tot ik beter keek. Wat lijkt ze veel op jou
Vrolijk kaartje en de vlag is is ook weer gaaf. Leuk dat ze het zo waarderen

GerJanne zei

Hihihi.... ik wilde schrijven: wat lijkt Tara ontzettend op Marjolein! Zo leuk, de kaart had ik al gezien, maar het vlaggetje en dat ze je er even aan herinnert! Grappig kind.
En ik snap dat je trots bent!

Femminde zei

Wat een super leuke dingen allemaal voor Tara!! Zal ze vast heel trots op zijn. En super dat ze je helpt herinneren.
Hier ook eentje van net 6. Hele leuke leeftijd.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Wat veel leuks!!
Ik hou er zo van dat je veel persoonlijke details gebruikt, vooral op het vlaggetje.
Wat een prachtige kleindochter, een straaaaaalende lach heeft ze

Lieve zei

Met zo'n leuke kleindochter kan het niet anders dat je er schitterende kaarten van kunt maken. Top gedaan!
Groetjes, Lieve.