Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 april 2022

Creatief zijn is wat we delen.

Afgelopen woensdag hadden GerJanne, Angela en ik een kletseldate. Op de beurs had ik een envelop stans gekocht, dit omdat ik wel vaak enveloppes zelf maak. De enveloppes vielen iets kleiner dan gedacht, maar ik zie genoeg mogelijkheden. Ik bedacht een uitdaging: nieuwe spullen moet je gebruiken toch? 
Van gebloemd papier maakte ik 2 envelopjes. Zie foto hieronder.  Op een klein randje na kan dit uit een velletje a-5 papier. Maar dat is helemaal niet erg. Als je het niet weet, zie je het niet eens.
Dit bloemenblokje komt van de Action en is al wel 10 jaar oud. Ik maakte daarbij 2 bijpassende kaartjes van ook heel heel oud papier. Dat kaartje kan ook op de envelop maar dat heb ik niet gedaan, want dan zie je het papier niet meer.  Dit alles matte ik op heel donkerblauw nieuw papier en werkte dat ook af met 2 kleine stukje donkerblauw papier. Achterop zat een briefje met de uitdaging. De basis hebben de dames  woensdag al gemaakt. Op het bloemenpapier  kwam een mooie tekst. Te zijner tijd laten we zien wat het geworden is.
Hier de kaartjes met de envelopjes. Ik heb er een soort van etiket op geplakt.
Challenge:
Sketch saturday: sketch 698
Iedereen hele fijne Paasdagen.
Groetjes, Nelleke 


 

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Jaaaa, superleuk! het ligt al ergens waar ik het steeds zie. Eerst nog wat andere kaartjes maken. Je hebt er iets heel moois van gemaakt!

Dena J zei

What beautiful colors in the papers you've used for the sketch! I just love this look, Nelleke. The dark blue is perfect for the border matt. Isn't it fun to be able to used older saved papers along with something new? Wonderful job, and thank you for sharing with us at Sketch Saturday.

Hermien zei

Prachtige kaartjes met enveloppen Nelleke, en wat een leuke tekst.

groetjes Hermien

Femminde zei

Wat super leuk om de rest zo te verrassen!! En de tekst klopt helemaal.
Fijne zonnige paasdagen verder!!
Groeten van Femminde