Mijn lijst met blogs

donderdag 14 april 2022

Geborduurd kersthuisje

Een paar weken geleden vroeg GerJanne zich af of ik al wat met die huisjes gedaan had die we echt jaren geleden gekocht hadden bij het Kruidvat. Nou had ik 2 verschillende soorten gekocht , dus genoeg te borduren.
Een aantal zijn er klaar die borduurde ik tijdens een vakantie, en dan praten we al van 6 jaar geleden.
Dat wordt eerst zoeken waar ik die heb gelaten. Wat GerJanne niet wist is dat ik tijdens de laatste vakantie er nog eentje geborduurd had met een patroontje van MD. Al die dezelfde huisjes borduren  vind ik niets aan. Dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb.
In het kader van use your stuf pakte ik een kaart waarvan de basis klaar is en er ook al zo lang ligt.
Ik zag een mooie sketch die nu is afgelopen en maakte hiermee deze kaart.
Meer valt er niet over te vertellen.
Het was gisteren weer een mooie dag met de kletseldate. Het voelt ook echt als een verwendag, iets lekkers bij de koffie, een heerlijke lunch en gezellig kletselen. Ik maakte verschillende kaartjes waar nog iets aan gedaan moet worden, 1 gaat er al op de post, want ik was een verjaardag vergeten. Niet vergeten, wel te laat dat de kaart op tijd zal komen.
Straks op de fiets naar Apeldoorn, ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag
Groet, Nelleke 

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaartje met dit papier en zo leuk een huisje in een huisje geborduurd, fijne dag.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met dit geborduurde huisje . Heel erg mooi staat dit op deze kaart. . Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ohhhhh..... deze is ontzettend leuk! Wat gaaf gedaan! Ik kocht er gen zes, maar dit ga ik wel onthouden. Het si en superleuk kaart zo.
En ja, het was een superdag gisteren... ZO leuk te lezen dat je je een beetje verwend voelde. Is ook de bedoeling, dus ik ben daarin geslaagd 😊

Jantine zei

Wat een leuk geborduurd huisje, Nelleke. Het komt ook erg mooi tot zijn recht op je kaart. Leuk dat je ze weer tevoorschijn haalt, hopelijk vind je de al geborduurde binnenkort terug (zo herkenbaar...)
En jullie kletseldag klinkt heerlijk!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trudy zei

Wat een super mooie kerstkaart en leuk dat borduurwerkje!
Wie wat bewaart heeft wat!
Groetjes Trudy

gerrie zei

Wat een originele kerstkaart weer met dat geborduurde huisje in een huisje. Mooi gedaan. Groetjes,Gerrie.

Marijke zei

Een leuk kaartje en een leuk huisje! Heb ik nog nooit gezien bij kruidvat! Nou borduur ik nooit dus dat scheelt ook met ze zien natuurlijk! haha! Ik vind het een prachtig kaartje en een leuk huisje! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Nelleke.
Mooi borduurwerkje op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje met dat geborduurde huisje....

Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk patroontje heb je op het houten huisje geborduurd Nelleke. Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Leuk deze kerstkaart met al die banners, en het geborduurde huisje aan de tak!
Groetjes, Eri

Marja zei

Leuke kerstkaart met het geborduurde huisje Nelleke!
Groetjes Marja.

Henriët zei

Wat een leuke kaart met het geborduurde huisje.
Groetjes van Henriët

Cora Schram zei

Wat een leukerd is dit geworden. En alles past ook weer bij elkaar qua kleuren enzo. Enig gewoon.

Groetjes Cora

Diny zei

Wat een gaaf kaartje met het geborduurde huisje Nelleke!
en jullie kletseldag klinkt als goed geslaagd!
Groetjes Diny

Daphne zei

Wat leuk!!!!
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, borduren op een kaart.
Lijkt mij niks aan, maar zo ben ik jaren geleden ook beginnen met ATC-tjes maken en later kaarten maken.
Hoe dat afgelopen is sturen wij inmiddels allemaal.
Dus ik zeg nooit nooit, want als ik dit huisje bekijk denk ik echt "Wat ontzettend leuk".

Daphne zei

Leuk hoor, die kletseldates.
Wat ontzettend fijn dat het allemaal weer kan/mag hè!!

Nancy Soetaert zei

tof hoor dat geborduurde huisje, mooi hoe je het op je kaart verwerkt hebt!
Groetjes
Nancy 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart met het huisje erop Nelleke, bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.