Mijn lijst met blogs

dinsdag 19 april 2022

Huwelijk

De Paasdagen zijn voorbij gevlogen en wat was het weer geweldig. Gisteren gingen we met alle huisgenoten van Thomas en hun ouders naar een camping voor een heerlijke brunch. 
Na de brunch gingen we midgetgolven en dronken we buiten nog wat.
Daarna ging iedereen zijns weegs, de bewoners naar hun woning en de ouders naar huis.
Het was een hele leuke dag, waar we thuis nog even van het zonnetje genoten.
Vanmiddag had ik tijd om dit kaartje te maken. Een begeleidster van Thomas gaat vrijdag trouwen en voor haar is deze kaart.
Ik gebruikte de sketch van Marianne design challenge. Het bruidspaar kocht ik 2e hands en bij het zoeken van het nummer blijkt dat er nog een nieuwere versie is. Wie weet kom ik die ook wel eens tegen. 
Ik zat even op een dood punt hoe de kaart af te maken, tot ik het idee kreeg om allemaal kleine bloemetjes te gebruiken. Nog een paar vlinders die dwarrelen en de tekst van Getrouwd. Toen was de kaart snel klaar. Challenges:
2 sisters on the blog: pasteltinten
Materiaal: 
Papier: PK9130 en PK9123
Bruidspaar: CR0345
Getrouwd: CR1372
Verder de bloemetjes: oa van het mol.
Tot morgen dan ben ik er weer.
Groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

Suzan zei

Wat een schitterende kaart Nelleke!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Marfien zei

Prachtige kaart voor het bruidspaar, mooie kleuren bij elkaar

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Wat een goed idee van die bloemenkrans.
Jullie dagen klinken goed hoor! EN het weer werkte natuurlijk geweldig mee!

Angélique zei

Wat een prachtige kaart!
Hoe je gisteren omschrijft klinkt het zeker als een heerlijke dag, zeker met het mooie weer erbij.

Anita van Deur zei

Schitterend kaartje Nelleke, mooie dagen vliegen voorbij.

Daphne zei

En juist die bloemetje vielen mij meteen op wat leuk!!
En heel mooi kaartje voor een huwelijk.

Wybrich zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

De Hobbyzolder zei

Heel leuk deze kaart
Bedankt voor het meedoen met de “Sketch” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Caroline zei

Hele mooi kaart heb je met de sketch gemaakt en leuk is het bruidspaar!
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Judith zei

Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Prachtige uitvoering van de sketch Nelleke,
Bedankt voor het meedoen,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Trijntje zei

Wa5 heb je een leuke kaart met deze schets gemaakt. De kaart met de egel schets is ook erg leuk.ja de tijd gast alweer vlug… Daar heb ik ook last van.. voor je het weet is de week alweer om. Groeten Trijntje