Mijn lijst met blogs

woensdag 20 april 2022

Sketch en sport

Gisteren schrok ik ervan dat het de volgende dag alweer de 20e is. Dat betekent dat vandaag weer een nieuwe uitdaging bij de Egel begint. Het kaartje was al even klaar, daar schrok ik niet zo van, wel dat de tijd zo hard gaat. De nieuwe uitdaging bij de Egel is een sketch en gebruik daarbij een sport op de kaart.
Ik had een kaart nodig voor de vriend van Lieke want die was vorige week jarig.  Hij houdt van zwemmen, en op internet vond ik deze mooie afbeelding van een zwemmer. Het mooie mannenpapier van MD gebruik ik graag en zo was de kaart al snel klaar. Rechts boven een zwembrilletje. Die heb ik gemaakt van een brilletje, witte glazen en heel voorzichtig een koordje doorgeregen zodat het een zwembril is geworden.
Meer valt er niet over te vertellen, het was leuk om te maken en ik hoop dat ik jullie aanzet tot het maken van kaartjes zodat jullie weer meedoen met deze mooie uitdaging van de Egel.
Groetjes, 
Nelleke 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk deze kaart met de zwemmer Nelleke, mooi papier gebruikt. Fijne dag.

Daphne zei

Wat leuk is deze kaart.
Heel modern, door die afbeelding, wat een mooie is dat.
Dat zwembrilletje heb je leuk gemaakt zeg, wat een gepriegel maar heel leuk.
Ik zal proberen om deze keer op tijd mee te doen, hihi.

Elle-Jeanne zei

Leuke sportieve kaart met de sketch Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Ellen zei

Heel erg leuk Nelleke en zeker met het leuke plaatje van de zwemmer.
Het stoere papier maakt hem idd geschikt voor een man…een topkaart!
Ook je vorige kaart is heel mooi gedaan (ik kon niet reageren, hoop nu wel) prachtig met de lieve bloemetjes!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Leuke kaart, het zwemlogo is erg mooi, het brilletje heel goed gevonden zo.

LisannesKaartenhobby zei

Leuke sportieve kaart en wat een ontzettend goed idee om op deze manier een duikbril te maken

Hobbygroet,
Lisanne

VoormeKaartje zei

Wat een ontzettende mooie kaart. Papier is zo mooi.
Wel weer een leuke challenge maar ook lastig. Even goed nadenken of ik iets heb met sport en of ik er energie voor heb.

Marfien zei

Mooi kaartje in je favoriete kleuren, grappig met de bril erbij

GerJanne zei

Ja, wat gaat het snel allemaal. Dat zie je aan de challengedatums. Jouw kaart is ok weer heel leuk. Vooral dat zwembrilletje... goed bedacht!