Mijn lijst met blogs

donderdag 28 april 2022

Peace


Weer 2 kaartjes van mijn project van dit jaar. Wat ik niet gedacht had, dat ik hier zoveel plezier aan zou beleven. Het zijn 2 kaartjes van 10 x 10 cm. De afbeeldingen komen van oude kaarten, jammer toch om weg te doen. De bloemen zocht ik erbij uit mijn stansjes doos. Gewoon doos op de kop en zoeken tussen de bloemen. Heerlijk om te doen.
Een kort berichtje vandaag, de kleinkinderen zijn er en dan wordt er gefreubeld. 
En vanavond hebben we zussen avond. Samen eten, drinken, kletsen en lachen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag.
Een volle dag dus.
Groet, Nelleke 

               

12 opmerkingen:

marja kenter zei

Oh wat leuk!!!Vooral de bovenste heeft me vertederd hoewel ik een hekel heb aan muizen (in het echt). En handig om je oude kaarten te gebruiken ze hebben soms van die leuke afbeeldingen, inderdaad zonde om weg te gooien.
Fijne dag verder en veel plezier met je zussen.

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke 10x10 kaartjes, met schattig plaatjes inderdaad zonde om ze geen tweede leven te geven.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

100%mgeslaad met deze kaartjes echt leuk het hergebruiken, veel plezier met je kleinkinderen en een gezellige avond met je zussen.

Trijntje zei

Je hebt dd spullen weer mooi her gebruikt. De kaarten zijn erg mooi geworden. Verl plezier nog met de kleinkinderen en edn mooie avond met je zussen. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaarten Nelleke.
Een superleuke plaatjes.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

twee vrolijke kaartjes, je hebt leuk materiaal toegestuurd gekregen

Jantine zei

Wat een geweldige plaatjes uit je oude kerstkaarten, Nelleke. Zo knap om die op deze manier te hergebruiken. Zo leuk ook dat je zo'n plezier in je projectje hebt!
En wat een heerlijke dag heb jij vandaag, met de kleinkinderen en je zussen, zal heel gezellig zijn!
Gezellig ook dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat een mooie kerstkaarten. Heel mooi zo met die ster. Vooral die met de uiltjes vind ik erg mooi.
Veel plezier vanavond met je zussen.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Heel mooie kaarten, knap hergebruik.
Veel plezier vanavond, met de kleinkinderen was vast al heel gezellig.

Femminde zei

Super leuk dat hergebruik zo!! En het ruimt lekker op.
En fijn weer voor je kerstvoorraad.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Marja zei

Leuke kerstkaarten Nelleke!
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Wat een toppers zeg! Ontzettend leuk! EN als ik het zo lees, lijkt het wel vakantie bij jou. Maar ja, misschien lijkt pensioen wel een beetje op vakantie