Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 april 2022

Geluk zit in een klein rompertje

Er zijn van de dagen dat je wel alles wilt doen, maar weinig uit handen komt. Zo'n dag heb ik vandaag. Dan maar een beetje rommelen en genieten van het mooie weer.
En nu dan ene kaartje plaatsen die ik voor Wim zijn verjaardag gemaakt heb. Had ik ook al veel eerder willen doen.
Als je het kaartje zit zul je vast wel denken wat dat nou is. Een rompertje voor een volwassen man. 
Toch is het zo. Aan het kaartje zit een leuk verhaal. 
Een half jaar geleden sliepen kleinzoon en kleindochter bij ons. 's Morgens kruipen ze nog even bij ons in bed. Op een gegeven moment stapt Wim uit bed en ziet kleinzoon zijn opa in het zwarte ondergoed staan. "Opa, het lijkt nu net alsof u een rompertje aan heeft! " zei hij.....😁😂😃
Wat hebben wij een schik gehad om zijn opmerking.
Gelijk besloot ik dat ik Wim voor zijn verjaardag een romperkaart zou maken. Ik heb mij suf gezocht naar de tekst van MD. Die kon ik niet meer krijgen en daarom maar op de computer gemaakt. Het papier is ook van MD evenals het kleine flesje waar de initialen van zijn favoriete bier merk opstaat. Het rompertje hangt aan een hangertje welke weer bevestigd is met een touw bovenaan. Hij kan heen en weer schuiven en daar staat van harte nog achter. 
Hij kon het waarderen en liet het kaartje zelfs aan anderen zien.
Challenges:
Cardz4guyz: textuur
Groetjes, Nelleke 

 

18 opmerkingen:

Daphne zei

Whahaaaaa, heerlijk toch, die opmerkingen van die kinderen.
Ik lig hier dubbel.
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, het is helemaal passend bij het berichtje.

Anita van Deur zei

Geweldig deze kaart en nog leuker het verhaal erachter!

Marja zei

Leuke kaart heb je voor Wim gemaakt!..zeker met het verhaal erachter. Zo leuk wat die kinderen soms kunnen zeggen.
Groetjes Marja.

Angélique zei

Haha, ja, deze kaart was echt onvermijdelijk na zo'n opmerking, geweldig! Je hebt het nog heel mooi uitgevoerd ook.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, geweldig zoals kinderen uit de hoek kunnen komen en je hebt er een superleuke kaart van gemaakt Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Nu weet ik waar de uitdrukking "daar lust ik wel pap van" vandaan komt. Heb ik mooi een idee voor Hessel, die lust dat ook graag :-)
Leuke kaart!

Nancy Soetaert zei

superleuk!
Nancy

Cora Schram zei

Wat een enige kaart, en het verhaal erachter is té leuk. Dat zijn herinneringen voor later

Trijntje zei

Grapjas!. Het is een hele leuke kaart geworden met een heel mooi verhaal!. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ja, hihihi... zo'n grappig verhaal en een heel leuk kaartje voor Wim. In het echt nog mooier! Tot morgen. Zin in!

marja kenter zei

Dat zijn zo van die leuke familie anecdotes. Die vergeet je nooit meer helemaal niet omdat je zo'n leuke kaart hebt gemaakt
Liefs en groetjes

VoormeKaartje zei

Wat een leuk verhaal bij deze mooie kaart.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk verhaaltje, dat blijft wel bij.
Nu snap ik het van je mooie grappige kaart.
Leuk bedacht.
Groetjes Elle-jeanne

Nynke zei

Wat een geweldig leuk verhaal achter je mooie kaart! Zo begint mijn dag met een glimlach!
Groetnis, Nynke

Haven_mom4 zei

Adorable tag and story. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

Renate zei

Wat een geweldig verhaal zit er aan deze kaart, heerlijk.
Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
Groetjes Renate DT

dj zei

Out of the mouths of babes...cute story behind your card!! Love the fact that is moves back and forth!! Great card for our "add texture" challenge over at Cardz 4 Guyz! Thanks for joining the fun and playing along with us!!

Cazro zei

A super card, great idea. We, at Cardz 4 Guyz appreciate you entering our challenge. We hope to see you again. Caz. DT.