Mijn lijst met blogs

woensdag 6 april 2022

Guus is jarig

Vandaag zijn Guus en Tieme van GerJanne jarig en voor Guus maakte ik deze kaart. Vorig jaar kwam ik dit plaatje van een auto tegen en dacht gelijk: die bewaar ik voor Guus.
Het was even zoeken, maar gelukkig vond ik hem. Een kaartje was zo gemaakt. Ik gebruikte papier uit 2 blokjes van MD , het past verrassend goed bij elkaar. Met zwart nog wat aangekleed. en tot slot een knoop met strik links boven.
Het is een kaartje wat gelijk lukt en ook dat is dan een feestje als deze klaar is.
Daar kan ik echt van genieten.
Challenges:
Sundaystamp: sketch 280
Hobbyshop Veltmaat: maak een mannenkaart
Cards4 guyz: gebruik textuur. 
Een kort bericht, vanmiddag naar Apeldoorn en vandaag voorbereidingen treffen voor de verjaardag van Wim morgen.
Groetjes, Nelleke 


15 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!!
Gave auto erop !!!
Zal zeker in de smaak vallen.
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Ja Guus en auto's hè, top gedaan Nelleke!!!!
xx Gerie

dj zei

Love the texture imaged papers...fantastic!! Thanks for playing along with our "add texture" challenge over at Cardz 4 Guyz!!

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart.
Zo leuk plaatje ook.

Angélique zei

Een stoere mannenkaart, erg leuk.
Alvast gefeliciteerd met je man, succes met de voorbereidingen.

Trijntje zei

Leuke stoere kaart heb je voor Guus gemaakt. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Heel leuk deze kaart voor Guus.
Succes met de voorbereidingen.
Grietjes en liefs

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart gemaakt voor Guus .
Een stoere auto en mooi dat alles bij elkaar past.
groetjes Marjan.

Heather zei

Love this, Nelleke! That car is so cool, and these beautiful colors really sing! Such great paper choices for a fab guy card! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Marfien zei

Leuke kaart, helemaal in Guus zijn smaak

GerJanne zei

Het is een prachtige kaart en Guus vond hem heel mooi! Leuk dat je dat plaatje bewaarde zo lang. Past perfect bij hem! Tot morgen.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke verjaardag kaart.
Groetjes Doris

Daphne zei

Haha, ik heb altijd zo'n moeite met mannen kaarten en jij schud deze zo uit je mouw lijkt wel.
Wat een leuk plaatje, volgens mij perfect voor Guus!

Renate zei

Super leuke mannenkaart, Nelleke.
Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat.
Groetjes Renate DT

Dawn Phillips zei

This is a fabulous guy card. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x