Mijn lijst met blogs

zaterdag 23 april 2022

Pensioen


Een zaterdag waar niet zo veel moet en alles mag ligt voor mij. Ik rommel wat op mijn kamertje, tot Wim aan het raam komt en vertelt dat iemand die we kennen, niet meer verder wilde leven. We zijn er ontdaan van. Heel vaak kwam hij rond 21.00u eitjes bij ons halen, voor hij aan zijn nachtrit begon. Hele gesprekken hadden we altijd, en het plan was om met zijn vrouw erbij af te spreken. 
Vanmorgen belde zijn vrouw Wim op dat dit niet meer door kan gaan...
Even later open ik de computer en lees nog een overlijdens bericht.
Verdrietige dingen zijn dat, ook weten we dat het leven weer gewoon door gaat.
Zo meteen duik ik mijn kamertje in om een paar sterkte kaarten te maken, dat is mijn manier om er zo mee bezig te zijn.
Omdat er nog veel kaarten in concepten staan, plaats ik deze kaart die ik gisteren tussen de bedrijven door maakte. De moeder van onze schoonzoon is ook met pensioen gegaan, en deze kaart is naar haar gegaan. 
De kaart van Nelly heb ik min of meer gelift en daar mijn eigen draai aan gegeven.
Het blokje is van de Action, al een paar jaar oud en nog niets uit gebruikt. Erg he?
Gelijk ook nieuw blauwig papier gebruikt en de stans van de klaproos die ook al al heel lang heb. 
Een tekst en wat zwarte parels om het af te maken.
Het was weer leuk om hier mee bezig te zijn.
Groetjes en geniet van de dag!
Nelleke



 

11 opmerkingen:

Angélique zei

Sterkte, wat een naar begin van de dag.
De pensioenkaart is leuk, die wordt vast gewaardeerd.

Claudia's kaartjes zei

He, maar je hebt een geweldige kaart gemaakt. Ik vind die tof!!
Wonderfull card.
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Marja zei

wat een naar bericht zo aan het begin van je dag, Sterkte.
Maar je hebt een hele mooie pensioenkaart gemaakt.
Groetjes Marja.

marja kenter zei

Hè wat een naar bericht, toevallig hoorden wij ook dat de "klusjesman" van de camping maandag is overleden, ook heel onverwacht. Dus, ik zei het nog maar weer tegen Ed, "pluk de dag". Maar fijn dat je je kan terug trekken in je hobby. Ik had van alles mee genomen, stempels, snij apparaat, twee zelfs, kleurpotloden, aroma vrije terpentine, doezelaars, papier enz enz. alles klaargelegd net, ik kon beginnen en...........mijn doosje met stempelinkten en toebehoren vergeten. 😝😂 Kon ik alles weer keurig inpakken.
Dus het wordt toch lezen vandaag en morgen.
Toch een fijn weekend Nelleke, je kaart is erg leuk 👍🙋🏼

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heftig nieuws om je dag mee te starten Nelleke, dat komt even binnen. Fijn dat je je terug kon trekken om iets met je handen te gaan maken. Sterkte met alles. Je pensioen kaart is mooi geworden met die vrolijke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Geen mooi begin van de dag, ook als je een overlijden verwacht schrik je toch maar dan is er berusting. Op deze manier ben je steeds bang dat je iets gemist hebt . . .
Mooi kaartje voor een pensionado, leuk om te doen als je zelf al gepensioneerd bent, weer eentje bij de club denk ik dan :-)

Daphne zei

Dat zijn berichten die zetten je weer met 2 benen ik de grond....... iets om stil van te worden en om dankbaar te zijn met wat je hebt.
Je pensioen kaart vind ik heel mooi, wat zonde om dit mooie dp te laten liggen, ga er maar lekker verder mee knutselen.

VoormeKaartje zei

Hoi Nelleke, bedankt voor je berichtje. Het patroon is hier te vinden: https://www.elshaakt.nl/haakpatronen/sleutelhanger-eendjes . Hopelijk kan je het zo vinden. Het is een leuk patroon en niet moeilijk. Houdt er zelf niet van als het te ingewikkeld is, wil gewoon lekker wat haken en niet teveel hoeven nadenken. Veel haak plezier en een fijn weekend. Trouwens een mooi kaartje maar wel een erg naar bericht, nooit leuk om dat te moeten horen.

Ellen zei

Prachtige kaart maakte je voor de gepensioneerde…mooie verrassing!
Maar je berichten zijn minder…eigenlijk geen woorden voor! De herinnering zal blijven Nelleke, veel sterkte gewenst!
Groetjes Ellen

Hermien zei

Verdrietige is dat als iemand niemand verder wil...stil word je dan.
Je kaartje is prachtig, mooi papier met al die kleurtjes.
Wij hebben ook een gezellige dag gehad gisteren maar je wist misschien al dat we onze teamdag hadden bij K&K.

Groetjes Hermien

Sarah zei

Mooi Kaartje! Ik vind het tegenwoordig een heel heftige tijd met veel overlijdens x