Mijn lijst met blogs

zondag 3 april 2022

Zeg het met bloemen

Met onze laatste kletseldate hebben Angela, GerJanne en ik bloemen gekleurd. GerJanne en Angela kleurden met distresink. Zelf gebruikte ik twinmarkers. Altijd weer een uitdaging, maar het was erg leuk om te doen. De bloemen lagen al een tijdje en afgelopen week heb ik er 2 kaartjes mee gemaakt. Dit is de eerste.
Met mijn labelstans heb ik een verlengde label gemaakt. Daarop kwam houtnerf papier, ik dacht uit een blokje van de Action of toch van MD, maar dat weet ik niet meer. Alleen een vaas met bloemen vond ik wat kaal en op pinterest vond ik een leuk idee om het geheel te breken. Daarom heb ik 2 blauwe dunne stroken gebruikt. Bovenaan kwamen 2 halve cirkels. Met tule en een lint. De bloemen heb ik geschikt op een vaas. Het labeltje heb ik aan de bloemen gehangen.
Nog een vlindertje en een paar hartjes bovenaan. Onderaan het getal 40 geplakt met een tekst. In de familie hebben we een aantal 40 jarig huwelijken en deze is  mooi voor de voorraad. 
Er is nog een 2e kaart met bloemen die komt een andere keer. 
Challenges:
Marianne design: huwelijks jubileum
Bloemen: CR1529, CR1499, CR1516  Vlinder: LR0356 Tekst en cijfers: DF3454
KIC: vlinders
Knutsels en Kadootjes: slimline kaart.
Gisteren hebben we een hele leuke dag gehad op de beurs. Leuke dingen gezien en gekocht en onze Belgische dames weer ontmoet. Zoals je al bij GerJanne kon lezen haalden we daarna onze mannen op en aten we heerlijke soep met stokbrood bij GerJanne.
We genieten beiden na. Vandaag al heerlijk aan de freubel geweest, ook met mijn nieuwe spulletjes. 
Morgen wordt een regendag en dan weten jullie wel waar ik ben te vinden.
Tot dinsdag dan begint er weer een nieuwe challenge bij de Egel.
Groetjes, Nelleke 

23 opmerkingen:

Angélique zei

Dat is toch een heel mooie bos bloemen. Ik vind het zoete roze prachtig gecombineerd met het stoere blauw, leuk die strookjes en halve cirkels.
Fijn dat het een geslaagde dag was, lekker nagenieten.

Trijntje zei

Wat een leuke Slimline met deze gezellige vaas met bloemen. Fijn dat jullie zo’n leuke dag hadden. Groeten Trijntje

Renate zei

Prachtige tag, Nelleke
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

Ellen zei

Heel erg leuk deze tag…top om de blauwe strepen te maken, doet het perfect zo!
Fijn dat he genoten hebt op de beurs en ben benieuwd naar je nieuwe spullen…ze zullen vast eens voorbij komen denk ik!
Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Mooie lay-out op je kaart kleuren combinatie is heel mooi.

jackelien zei

Prachtige creatie heb je gemaakt.
Leuk met de bos bloemen zo.
Heerlijk aan de knutsel dan maar vandaag.
Groetjes Jackelien

Henriët zei

Prachtig label met een mooie vaas bloemen.
Volgend jaar maar kijken of GerJanne en jij en Monique en ik op dezelfde dag naar Nijkerk kunnen. Lijkt me wel gezellig.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Daphne zei

Heerlijk, dat bloemschikken, euh, kaarten maken.
Een super leuke, ik snap wat je bedoeld met het breken van de achtergrond, dit is heel mooi zo.

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Angela zei

Oeps.... ik heb de bloemen er ook nog liggen. Jij brengt me wel op een idee met deze schitterende tagkaart Nelleke! De smalle strookjes en het hartje maken de kaart helemaal af; mooi contrasterend op de houtnervenachtergrond!
Fijn dat jullie zo genoten hebben op de beurs (en daarna van de heerlijke soep 😉).

Caroline Cards zei

Een leuk label!
Fijn dat jullie genoten hebben op de beurs!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je zo genoten hebt van jullie uitje Nelleke, vast weer veel ideeën opgedaan? Mooi label heb je gemaakt en kaarten met bloemen komen altijd van pas vind ik. Ik ga nu even poetsen maar vanmiddag ook lekker freubelen, het is er weer voor.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Mooie tag voor een huwelijksjubileum, gezellig zo'n vaasje met bloemen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat heerlijk weer naar de beurs toe, dat is inderdaad genieten.. dat het weer kan is heerlijk. Je hebt een leuk slimline label gemaakt, met een mooie vaas bloemen. Bedankt dat je mee doet bij K&K..en geniet nog van je aankopen. groetjes Ingrid.

Judith zei

Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Huwelijks jubileum" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Monique zei

Je label is prachtig Nelleke. En ik lees al dat jullie ook een leuke dag hebben gehad op de AS. Ik moet nog even aan de bak met Pronty maar daarna mag ik ook met mijn spulletjes aan de slag!
Fijne avond en bedankt dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Wybrich zei

Super leuke kaart Nelleke.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Anita zei

Wat een superleuke slimline kaart Nelleke. Wie wil er niet zo'n leuk boeket ontvangen.
Gezellig dat je meedoet met onze jubileum challenge.

Gr. Anita
MDblog

Aniet zei

Prachtige jubileumlabel Nelleke,
bedankt voor het meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Mooie labelkaart voor een 40 jarig huwelijk
Gezellig dat je meedoet met ‘mijn’ "Huwelijksjubileum" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

jolanda creatief bijtje zei

fleurige kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt Challengeblog MD

Nicolette zei

Een prachtige tag.
Leuk dat je meedoet met onze vlinder challenge.
Groetjes Nicolette DT KIC

Nelly zei

Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly (DT K&K).