Mijn lijst met blogs

donderdag 30 maart 2023

Ho-ho-ho let it snow

Dank jullie wel op alle reacties op mijn KKT kaartjes. Zo leuk om te lezen. Ik kom zeker ook bij jullie langs, maar had gisteravond niet zo veel puf meer. Ik was veel op pad gisteren, en na het overleg avonds was de koek op.
Kerstkaartendonderdag is het weer. Vandaag laat ik mijn gastdesigner kaartje zien omdat ik de vorige maand met mijn inzending 1 van de winnaars was. Altijd leuk om dan gastdesigner te zijn. Het thema voor deze maand is HO-HO-HO. Mijn inspiratie voor deze kaart was de kerstkaart van Femminde. Zij stuurde afgelopen kerst dit model kaart. Zoiets had ik ook al heel lang gevouwen liggen, en de keuze was dan ook snel gemaakt. Op haar kaart stond Rudolph en de arrenslee, ik gebruikte de kerstman die post in de brievenbus doet. Het mooie papier is van MD. Het sneeuwt, her en der dwarrelen sneeuwklokjes neer. Er ligt post op de grond. De rode blokjes is een stans die een soort postzegel stans is, je scheurt het papier net als en postzegel van elkaar. De envelopjes zelf gemaakt. De stans let it snowboard is een mooie aanvulling op het thema. Bovenaan nog een sterren bedel aan een rood/wit koord.
Verder valt er niet zoveel over te vertellen, was leuk om de kaart te maken.
Challenges:
52 weeks to Christmas.......Voorbeeldkaart HOHOHO als thema
(1) Facebook : Kerst/christmas alles mag, optie kerst
(1) Facebook: hobbyvision: bedel of paperclip
Groetjes, Nelleke 

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaart in deze kleuren heel iets anders vind ik wel leuk.

Nicolette zei

Een hele leuke kaart. Die brievenbus blijft toch wel leuk.
Groetjes Nicolette

alma.heijenk@gmail.com zei

ho ho ho wat een leuke kerstkaart.
ook de kaarten in je vorige blog paars/geel vind ik mooi geworden.
gr Alma

Marjan zei

Geweldige kaart Nelleke en wat een mooi model! Veel op te zien ook.

Kaartenkraam zei

Leuk model kaart en mooi afgewerkt.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart Nelleke. Alles tot in de puntjes uitgewerkt en leuk om zo weg te kunnen zetten.
Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Heel leuke kaart, Nelleke! Zo veel leuke details! Dit model blijft ook altijd leuk, lang geleden dat ik zoiets maakte...
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Je hebt een prachtige voorbeeld HoHoHo easelkaart gemaakt met die leuke kerstman!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke voorbeeld kaart heb je gemaakt....alles past perfect bij elkaar...geweldige kaart.
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Liefs annemarie en Merit DT 52WTC

Angélique zei

Een heel gave kaart Nelleke, er is zoveel te zien, je hebt het leuke model heel leuk aangekleed.

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Nelleke....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een heel mooi voorbeeldkaartje geworden Nelleke! Leuk met de kerstman erbij! Fijn dat je gastdesigner was bij 52 WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Een prachtige kerstkaart met de kerstman als postbode, ook het kaartmodel is erg leuk, die schuine easelkaart.
Groetjes van Marian.

Daphne zei

Heel erg leuk, zowel jeu model, als ik hoe je de kaart verder hebt gemaakt.
Ik ga zeker meedoen deze week, leuke challenge vind ik.

Sarah zei

Heel leuk! Tof de briefjes erop!

Suzan zei

Wat een prachtige kerstkaart Nelleke!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Ha Nelleke,
ik vind het zo leuk dat het rijmt! Hohoho, let it snow! Heel grappig!
En het model is weer eens wat anders en de brievenbus erbij. Een heel gave kaart!
Ik vond je enveloppe in de bus... die gaat morgenvroeg open!

joke zei

Heel mooie kerstkaart heb je als gastdesigner gemaakt voor de nieuwe challenge, leuk model.
Groetjes Joke

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC