Mijn lijst met blogs

donderdag 16 maart 2023

Kerst



Even een rustig momentje om deze twee kerstkaarten te posten. Gemaakt met het allerlaatste papier welke ik kreeg van Colien. De basis is wit papier daarop designpapier en bijpassend rood met een wit randje. Ik meende dat deze van Crealies is. Mijn geliefde poinsettia weer gebruikt, nog wat takjes, tekst en glimmende parels.
Challenges:
Hier is de basis kraft. Daarop kwam donker rood designpapier van MD. Een zeshoek die over bleef en weer de poinsettia, maar dan een ander model.
Hierbij kwam ook een kaars in dekaarsenstandaard te staan en de tekst op het zeshoek.
Nu eten klaarmaken en dan zo naar Apeldoorn Thomas ophalen. Op naar de G disco waar Thomas graag naar toe gaat. Altijd een hele happening en vrolijkheid ten top.
Groet, Nelleke 
 

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

het is heel mooi papier, prachtig poinsettia, en wat een leuk kaars met kandelaar de de andere kaart. Gezellig een disco voor Thomas!

Marjolein zei

Wat een mooie bloem Nelleke, op je kaarten! En dat zal een gezellige bedoeling zijn in de disco, hartstikke leuk. Groeten Marjolein

Henriët zei

Mooie kerstkaarten. Wat heb je een mooie kleur rood gebruikt.
Veel plezier in de disco. Swing je gezellig mee?
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kerstkaarten Nelleke, mooie kleuren en prachtige poinsettia's. Gezellig samen naar de disco, veel plezier.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Het zijn twee prachtige kaartjes Nelleke!
Groetjes Diny

Angélique zei

Prachtig, wat een mooie kaarten met de supermooie poinsettia's.
Veel plezier voor Thomas!

karin zei

Prachtig gemaakt met die mooie poinsettia erop. Heel mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

Angela zei

Prachtige kaarten Nelleke. Vind die kerststerren van MD ook nog steeds geweldig mooi.... ze blijven schitteren op kerstkaarten.... hoe oud ze ook mogen zijn 😉.
Wat ontzettend leuk voor Thomas.... lekker genieten!

Kaartenkraam zei

Twee mooie kaarten in prachtige kleuren.
Die poinsettia's blijven prachtig!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Twee heel mooi kaartjes zijn het! Die Poinsettia is inderdaad heel gaaf!
En heeft Thomas het weer naar zijn zin gehad?

Jantine zei

Heel mooie kaarten met die poinsettia's, Nelleke! Prachtig papier ook.
Hopelijk heb je het leuk gehad met Thomas in de disco!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marfien zei

Met mooi papier ben je al op de helft, de kerstbloemen maken het af. weer 2 mooie kaartjes voor de verzameling

SmilynStef zei

Wonderful combination of colors and texture ... so glad you joined our Cardstock Christmas at Jingle Belles.

Femminde zei

Wat een gave kaarten Nelleke!! En die poinsettia's blijven tof.
Zo al weer fijn 2 kerstkaarten erbij.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp en de poinsetta's
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

lauren bergold zei

Such a beautiful color palette, and I love the multiple shades on that gorgeous poinsettia; this is truly lovely! So pleased you could join our Cardstock Christmas fun at Jingle Belles!

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.