Mijn lijst met blogs

maandag 27 maart 2023

Uitdaging met Aartje 8

Vandaag plaatsen Aartje en ik weer onze maandelijkse uitdaging op ons blog. Deze maand bedacht Aartje wat we moesten maken. De opdracht is: gebruik cirkels. Gebruik in ieder geval een rond plaatje en de cirkelstempel. Dit is mijn uitwerking geworden.
Vaak helpt het als je weet voor wie de kaart is waar je mee bezig bent. Ik dacht aan mijn oudste broer die de komende maand jarig is. In het dorp waar wij geboren zijn woont hij nog steeds en hij bezorgd daar de kranten en de post. Elke dag zeer vroeg opstaan. Eerst om de kranten ophalen en verspreiden en daarna zelf nog een aantal wijken de krant bezorgen. Daarna bezorgt hij nog andere post door heel het dorp.
Dit alles doet hij op de fiets. Vorig jaar tikte hij ik weet niet meer hoeveel kilometers aan. 
En dit alles op de fiets. Je kunt je wel voorstellen dat hij geen grammetje te veel heeft en er altijd heel gebruind uit ziet.
Dus deze kaart is voor hem. De plaatjes met wielrenners gebruikt evenals de ronde tekst. De groen geblokte papier is van SL, het andere ruitje komt uit het pakket.
Links boven stanste ik kleine bolletjes, een kleine speelse verwijzing naar de bolletjes trui die hij wel verdient.
Rechts boven een poststempel en rechts onder zijn leeftijd.
Voor de komende maand hebben we al weer een uitdaging bedacht, we gaan out of the box denken, maar wat dat vertel ik nog niet.
Kijken jullie bij Aartje wat zij gemaakt heeft?
Challenge:
Een fijne dag vandaag.
Groet, Nelleke 
 

14 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaart maakte je voor je broer. Hij is nog heel actief voor zijn leeftijd!
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Wat een leuke toepasselijke kaart voor je sportieve broer…de opdracht is goed gelukt hoor…gaaf!
Fijne dag groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Irene zei

Wat gaaf en onwijs toepasselijk Nelleke, goede genen in je familie 👍!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Prachtige verjaardagskaart voor je actieve broer.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

Marfien zei

Leuke kaart voor je actieve broer, zag al dat jullie allebei een mannenkaart hadden gemaakt met deze opdracht

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een actieve broer heb je en een zeer toepasselijke kaart voor hem. leuk!
gr Alma

Angélique zei

Ook de wielen zijn cirkels 😉 Je laat een mooie uitvoering van de opdracht zien, een doordachte kaart.
Wat een activiteit van je broer, die verdient zeker een bolletjes trui.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je voor je broer gemaakt. Leuk uit laten dagen. Ga straks even bij Aartje kijken. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Nelleke....voldoet volgens mij goed aan de opdracht!
Ik ga ook nog even bij Aartje kijken.
Groetjes Diny

Aartje zei

Deze keer liggen we weer behoorlijk ver uit elkaar. Je hebt er een mooie hele toepasselijke kaart gemaakt en mooie vrolijk van kleur.
Op naar de volgende uitdaging.
Groetjes Aartje

Sarah zei

Heel tof bedacht voor deze opdracht. Hoedje af voor je sportieve broer!

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor je broer, de fietser! Ik vind dit zo'n apart plaatje. Heb hem zelf ook eens gebruikt en wist niet goed hoe ik hem moest plakken. Aartjes kaart is ook leuk!

Daphne zei

Wat een bijzonder verhaal ijvert je broer.
En wat mooi dat je zo'n persoonlijke kaart voor hem hebt gemaakt.
De kaart wordt nóg mooier na het lezen van je bericht.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.