Mijn lijst met blogs

dinsdag 7 maart 2023

Serie van restanten

Vandaag laat ik een serie kaarten zien die ik van restanten gemaakt hebt.
De meesten heb ik inmiddels ook lal verstuurd.
Dat was vorig jaar al hoor, maar stond nog steeds in concepten.
Het papier is van een oud blokje van het Kruidvat, wat nu helemaal op is. Ik stanst verschillende reepjes en plakte er de grote margriet van MD op. Volgens mij heb ik hem op de kop....
Het is meende ik een normale kaart van grote.
Dit is een wat kleiner kaartje. De reepjes schuin geplakt en plaatste ik in een frame. En plakte ik op een witte kaart. Een bloem van MD. Dit is een sterkte kaartje geworden.
Hier de groene versie met wederom de grote margriet van MD. 
Een kleine tekst rechts onder.
Dit is een andere kleur groen dan het vorige kaartje. Hier strookjes over de breedte gelegd, en ode bloem is van? De tekst met de lettertang gemaakt. Het kaartje is 10x10 
Ook dit kaartje is 10x10 cm. Ook geplakt met restjes papier. Daarop kwam een rozenbottel.
Een tekst en dots om het af te maken.
Tot slot een wat kleiner kaartje waar de reepjes in een frame zijn gelegd. 
Ook hier weer een bloem van MD en tekst met lettertang.
Het papier is nu op, altijd ene voldaan gevoel dat er weer een blokje helemaal opgebruikt is.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Bedankt voor het kijken, lezen en reageren.
Tot een volgende kaart, moet ze echt wel plaatsen want gisteren aan hel wat kaartjes de laatste hand gelegd.
Groetjes, Nelleke 

 

19 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, deze zijn leuk geworden ! g
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Super leuk deze serie en gelijk alles opgemaakt!

Scraptastisch zei

Leuke serie Nelleke en die grote bloem van MD is echt zo mooi! De kaart met haard kon ik afgeven hoor, vriendin, Marjan woont dicht bij mij en gister op verjaardagsvisite geweest dus geen postzegels!
xx Gerie

Nynke zei

Wat een leuke serie zo! De kaarten met groen vind ik echt tof.
Groetnis Nynke

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie serie kaarten. Leuk gedaan met al de restjes.
Fijne dag, groetjes Doris

marja kenter zei

Dat is nog eens leuk verwerken van restjes. Wat een mooie serie kaartjes.
Fijne dag en liefs

Ilonka zei

Whow wat een super mooie kaarten.
Groetjes Ilonka

Diny zei

Wow....wat heb jij heerlijk geknutseld Nelleke.....prachtige serie heb je gemaakt!
En zo heb je weer een heleboel restjes weggewerkt.
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Leuke serie kaarten met de restjes papier.
Mooi opgewerkt.
Groetjes Elle-Jeanne

Sarah zei

Heel mooie reeks! Weeral een blokje minder, nog x-aantal te gaan! 😵‍💫

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaartjes. Slim om zo je restjes op te maken.

Marfien zei

Bedankt voor de tips, prima kaartjes die niet al te moeilijk zijn om te maken en goed als voorbeeld kunnen dienen

Femminde zei

Handig om zo een serie klaar te maken. En weer een leuke serie ook!! En fijn om zo de restjes op te maken. Je hebt weer nieuwe voorraad gekocht las ik al.
Super gezellig om zo samen te shoppen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke serie van restjes Nelleke en altijd leuk om met een bloem af te werken. Ik vind de margriet op de eerste kaart ook wel leuk, net of ik een kabouter ben en aan de onderkant kijk hihi.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Een hele mooie serie kaarten.
Groetjes Nicolette

Angelique zei

Heerlijk het gevoel dat je een blokje papier helemaal hebt kunnen opgebruiken. Mooie serie kaartjes met al die restjes. Wat een mooie set van kaart en doosje, leuk aangekleed voor een heer. Fijn dat je het ook zo naar je zin hebt gehad op de beurs en geslaagd bent met aankopen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Sjonge, jij hebt heel wat kaartjes gemaakt met de laatste restjes! En ze zijn allemaal leuk! Weer wat concepten opgeruimd...

Daphne zei

Ik hou erg van restjes kaarten.
Ik vind het vaak zo zonde om dp weg te gooien, hoe klein het stukje ook is, ik bewaar het meestal.
Deze serie bewijst maar weer hoeveel leuks je er nog mee kan doen.
Wat zijn ze leuk, stuk voor stuk.
Haha, ik moet wel lachen om de eerste, met de margriet op z'n kop.

!neke zei

Wat een productie en allemaal leuk !!!!!
Groeten Ineke