Mijn lijst met blogs

donderdag 9 maart 2023

Kerst Ho Ho Ho

                                                                                     

In december liep ik bij de Aldi en kwam ik een groot knutselblok tegen. Daar zaten mooie papiertjes in, maar ik besloot hem niet te kopen. Bij de Action lagen er blokken voor € 2,00 en deze koste € 4,00.
Ik sprak met mij zelf af dat als die afgeprijsd zou worden die voor mij was.😉
In januari lag die er nog en ja hoor, nu voor €2,00. Die is nu voor mij dacht ik en belande in mijn karretje. En daar kan ik dan ook best blij mee zijn.  Ik maakte met het hartjes papier al een kaartje.
Bij het doorbladeren zag ik 3 basiskaarten en wat afbeeldingen staan. Ik dacht laat ik daar dan ook maar gelijk die 3 kaartjes maken, die vinden zijn weg eind december wel. 
Op de eerste plakte ik het bijpassende hart. Dat was een beetje kaal, echter er zaten ook een vel stickers bij. Ik koos het vogeltje, knipte het rondom uit en zette hem op de hoed van de sneeuwman. Nog een tekst uit het blok en de grote ster stanste ik uit glitterpapier. Tot slot 2 kleine sterretjes rechts. 
Op de sneeuwbol hoorde de linkse boom. Dat was ook wat kaal, dus gebruikte ik weer 2 stickers waar kerstbomen opstonden. De grote ster had ik nog en daarbij 2 kleine sterretjes. Het stempeltje heb ik op de beurs gekocht.
De kerstman hoorde op de onderste kaart. Als versiering kwam er een sticker hulstblaadje. Kerst stanste ik uit, dat vond ik er wel mooi bij passen. Ho ho ho stond al op de kaart.. 3 kleine sterren als slot. Mooi weer 3 kaartjes voor de kerstvoorraad eind van het jaar.
Challenges: 
Christmas With The Cuties: gebruik een sentiment
Groetjes, en tot een volgende post.
Nelleke 

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuke, grappige reeks heb je gemaakt
grtjs,martina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie rustige kerstkaarten Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marja kenter zei

Een leuk verhaal Nelleke ik kan me er helemaal in terug vinden, ik zou ook helemaal blij zijn als het blok en na een paar weken nog lag. En je hebt er mooie kaarten mee gemaakt.
Fijne dag en liefs

Anita van Deur zei

Echt super leuke reeks heb je gemaakt altijd leuk als het afgeprijsd is en er nog ligt, mazzel hebben.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkaartjes . heel mooie kaartjes geworden met het blok papier. Groetjes Doris

Trijntje zei

Hele mooie kaarten Nelleke.. Heel mooi papier is dit.. Je wachten is beloond… Groeten Trijntje

Marijke zei

Ja dat zijn altijd mooie blokken en je kunt er alle kanten mee uit! Al weer drie kaartjes gemaakt. Super leuk gedaan hoor en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Ik zag dat je in de top 3 staat bij 52 WTC. Gefeliciteerd. Groetjes Marijke.

Diny zei

Leuk toch Nelleke....en je hebt er een mooie serie mee gemaakt!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel leuk Nelleke! Deze kaartjes zijn mooi in al hun eenvoud. Leuk hoe je stickers combineerde met de plaatjes. En tof dat het blok in januari nog op je lag te wachten in de Aldi!
Overigens las ik bij GerJanne dat je op de beurs ook weer mooi papier hebt gekocht, ben benieuwd!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Femminde zei

Fijn weer 3 kaartjes voor de voorraad. Ik probeer de laatste 4 of 5 jaar alles voor kerst op te maken wat ik heb liggen. Ik heb alleen afgelopen kerst een paperpad gekocht van MD en die ligt er nog. Ga ik vast nog veel plezier van hebben.
Maar ik ga zo eerst online nieuwe stofjes scoren. Release om 20 uur. Dus van ontspullen komt niets haha.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Dat zijn drie heel gezellige kaarten, leuk!
Zo fijn, zulke mazzeltjes, ik ken ze maar al te goed. Dan ben je er extra blij mee.

joke zei

Alledrie leuke kaartjes en wat een plezier kan je dan van zo'n blok hebben.
Groetjes Joke

Daphne zei

Daar kan ik ook zo van genieten, dat je het dan uiteindelijk koopt in de uitverkoop!! Dan wordt iets nòg leuker.
Wat een leuke serie is dit, ik denk dat je veel plezier van dit pakket gaat hebben.
Of beter, dat heb je nu al.

Nancy Soetaert zei

da's wel leuk als je zo'n papier dan uiteindelijk voor de helft van de prijs kan kopen!
toffe kaartjes!
Fijn weekend
Nancy 52WTC

Lynda zei

I love a deal - especially a crafty deal - difficult to resist..... A cute set of cards. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT