Mijn lijst met blogs

zaterdag 25 maart 2023

Kleuren met potloden

In januari was ik winnaar bij kleuren met potloden, daarom ben ik nu gastdesigner bij hen. Het thema is : alles mag, als je maar kleurt met potloden. Ik kreeg een digi opgestuurd van Lily of the valley en teksten die ik ook voor de kaart kon gebruiken. 
Ik kleur de laatste tijd wat meer en ik begin er plezier in te krijgen. Van te voren designpapier uitgezocht en daarbij de kleurpotloden gebruikt. Ik kleurde met derwent sof colours.
De sketch is van Carlins kaartenparadijs en het thema is lente/bloemen.
Het kaartje was daarna ook wel vrij snel klaar. Omdat ik pastel wel heel erg pastel/licht vind combineer ik het graag met een iets pittiger kleur erbij voor wat contrast. Het plaatje is dan ook gemat op roze/rood papier. Ook hier een wit stik randje rondom en nog een bloem erbij die lijkt op de bloem van de digi. Op de bloemharten zit wat rood/roze glitter.
Het kaartje is naar Irene gegaan die zondag jarig is. Ik wilde het vorige week nog niet geven, dus ik deed het vrijdagmiddag in de brievenbus bij haar. Een heerlijk fietstochtje gemaakt net tussen de buien door. Ik had gedacht dat ze zaterdagmorgen pas in de brievenbus zou kijken, dan had ik op het blog gezet dat deze kaart bij een blogster in de bus lag. Maar vrijdagmidag amper een half uur nadat ik het in de bus deed appte ze al dat ze het gevonden had. Heerlijk om zo mensen te verrassen, ik hou daarvan. Donderdag ook 2 kaartjes in de bus gedaan aan mensen die het niet verwachten, zo gaaf.
Challenges:
Suzan Facebook Voorjaar
Seize the Birthday: things in the garden
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/: garden
Cardz 4 Guyz: any colouring medium
Een fijn weekeind gewenst, tot een volgende kaart.
Groetjes, Nelleke 

24 opmerkingen:

Irene zei

Nou je hebt me echt verrast met deze super schattige en mooi ingekleurde gastdesignerkaart én de cadeautjes die er bij zaten, nogmaals heel veel dank Nelleke!
Fijn weekend XxIrene

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Nelleke.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Een hele mooie kaart in mooie kleuren. Dat randje achter de digi geeft het inderdaad pit. Mooi gedaan.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Dat kleuren gaat je goed af Nelleke het kaartje is prachtig. En het is gewoon zo echte post is zoveel leuker!

Groetjes Hermien

Daphne zei

Wat een lieverd is dit.
Leuk dat je steeds meer plezier krijgt in het kleuren. Ik zie er ook wel eens tegenop, maar dan zeg ik "Kom op Daph, begin gewoon" en dan is het klaar en ben ik helemaal blij.
Ik snap je gevoel qua contrast, mooi dat kleine randje rood en de tekst op zwarte achtergrond geeft het ook pit vind ik.
En ja, mensen verrassen is zo leuk!

Angélique zei

Ik vind jouw kaart zo mooi! Je hebt de digi prachtig ingekleurd, mooie kleurencombinatie heb je gekozen voor de gehele kaart. Ik hik ook zo tegen het kleuren met potloden op, maar soms lukt het ook al best aardig bij mij.

Kaartenkraam zei

Dat inkleuren is je prima afgegaan, heel mooi. Dat donkere randje en de donkere bloemharten brengen het geheel meer tot leven.
Ja zo leuk om mensen met kaarten te verrassen, ik vind het zelf ook altijd leuk om post te krijgen.

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Wouw wat een prachtig gast kaartje Nelleke en je DP past heel mooi bij
je kleurwerk en het is een heel lief kaartje geworden!
Ja Irene is net als ik, een envelop binnen dan meteen openen, haha
Op mijn verjaardag heb ik geen tijd om uitgebreid te bedanken wat
ik ook graag wil doen aan de maaksters die zoveel moeite voor je doen.
Geniet van het weekend!
xx Gerie

Marijke zei

Wat en leuk kaartje en mooi ingekleurd! Mooie kleurtjes met dat zachte roze! Mooi gedaan! Groetjes Marijke

karin zei

Zo mooi de kleuren die matchen met het dessinpapier. Prachtig kaartje!
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes
Karin

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt Nelleke
groetjes Josje

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Irene gemaakt. Leuke digi en heel mooi ingekleurd. Leuk om mensen met kaartjes te verassen… Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

Het is een heel mooi kaartje geworden, mooi ingekleurd hoor!!
gr Alma

marja kenter zei

Het lukt je goed dat kleuren. En verder klopt het allemaal wat je schrijft, dat roze/rode randje is heel goed gekozen bij de rest van het dp.
Liefs en groetjes

GerJanne zei

Ja.... dat had je kunnen weten. Irene lag natuurlijk onder de brievenbus te wachten op de post van Zoe...
Het is een heel lief kaartje en wat heb je mooi gekleurd!

Marja zei

Prachtige kaart Nelleke!
Je hebt de digitale heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Nelleke, dat afdrukje heb je zó mooi ingekleurd. Echt een plaatje en je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

dj zei

Fantastic coloring...no wonder you were a winner!! Thanks for playing along with our "any color medium" challenge over at Cardz 4 Guyz. You rocked our challenge coloring your bear and blooms...adorable! -Deb Horst, DT #C4G318

Vicki Dutcher zei

What a sweet card! Your coloring brought this cutie to life - Thanks for joining in at STB

Monique zei

Een prachtig kaartje Nelleke! Ook de kaart die ik deze week in de brievenbus vond is gaaf! Dank je wel daarvoor.
Lieve groetjes, Monique

Nancy zei

Congrats on your guesting gig and I can definitely see why you were asked to guest as your coloring is wonderful. I love the cute image and your bold flower. Everything blends well together. Thanks for joining us at Seize the Birthday and for using our topping!

Nicolette zei

Een heel lief kaartje.
Groetjes Nicolette

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

Haven_mom4 zei

Such a sweet image. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff