Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 juni 2023

De tijd, de tijd, wat vliegt de tijd

Het is tijd voor een nieuwe uitdaging van de Egel. Het thema is Tijd. Denk hierbij aan klok, kalender, zandloper of stopwatch.
Maak hierbij ook een bijpassende binnenkant.
Dit is mijn kaartje geworden. Bij tijd moet ik aan een oud client van Wim denken, die heeft iets met klokken en horloges. Elk jaar stuur ik een kaart met iets van dat thema op de kaart. Deze is voor komend jaar hihi, ik kan er maar vroeg genoeg bij zijn .
Ik kreeg mooi papier van mijn zus van Maja design met klokken erop. Dat is het uitgangspunt geworden van deze kaart. Verder gebruikte ik een sketch van Sketch ~N~ Scrap: Card Sketch #243 (sketchnscrap.blogspot.com)
Ik stanste 2 labels van het bijpassende papier en een klok uit weer ander papier. Daarop groot in bruin Hello.
Voor deze opdracht moet de binnenkant bijpassende zijn. Hier gebruikte ik links het klokkenpapier en rechts een ruitje. Daarop kwam een kader met de grote klok van MD. Links de leeftijd en felicitatie.
Eenmaal bezig was de kaart toch wel redelijk snel klaar.
Wij hopen natuurlijk dat jullie weer allemaal mee gaan doen.
Challenge:
Groetjes, Nelleke 
 

10 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nelleke!!
En handig dat je die alvast klaar hebt liggen. Persoonlijke kaartjes hebben altijd iets extra's.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Heel leuk. Persoonlijke kaartjes altijd extra fijn om te ontvangen. X

Daphne zei

Wat een leuke combinatie opdracht is dit weer.
Na het zien van jouw voorbeeld is het helemaal duidelijk wat de bedoeling is.

Scraptastisch zei

Jouw mooie kaart is voor deze meneer op TIJD af Nelleke, ook wel eens lekker
als het klaar ligt! Leuk thema maar ik denk dat mijn lijm al droog is voor ik kan plakken!
Veel te heet bij me dus heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel buiten!
xx Gerie

Trijntje zei

Hele leuke kaart met deze leuke materialen. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel mooie kaart, die moet toch wel in de smaak vallen bij een klokkenfanaat!

GerJanne zei

Wat een mooie kaart Nelleke en helemaal als je wet dat het voor iemand is die gek van klokken is. Hoe toepasselijk is het dan!

Lori zei

Very pretty card! I love that clock and I know the recipient will love it, as well! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Sura zei

Beautiful card! Thanks for joining us at Sketch N Scrap. Surama

Lisa in Texas zei

Your card is just gorgeous! Thank you for joining us at Sketch N Scrap!