Mijn lijst met blogs

donderdag 29 juni 2023

Vogel kerstkaart

Dank je wel voor alle lieve reacties op de kaarten van gisteren.
Op dit moment ben ik nog onder de indruk van de condoleance en dienst die we online gevolgd hebben. Nu toch weer over op de orde van de dag.
Eerst deze kaartjes maar plaatsen en dan wat klungelwerkjes doen in huis.
Deze 2 kaartjes zijn gemaakt met de knipvellen die ik een paar weken geleden gekregen had. Het designpapier is van SL, het raster lag er nog uit gestanst. Twee kleine poinsttia's passen er mooi bij, tekst en een strik van stoer touw.
Challenge:
52 weeks to Christmas.......: wekelijkse kaart.
Dit achtergrond papier kreeg ik lang geleden en de basiskaart lag al een tijdje klaar. Daar paste de andere plaatje mooi bij samen met de donkerblauwe rand. Van een restant knipvel heb ik wat extra vogeltjes uitgeknipt en er verhoogd bij gezet. Tekst en strik en meer is niet nodig voor deze kaart.
Groetjes en een fijne dag! 
Nelleke 

 

9 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat twee prachtige kerstkaarten met deze leuke plaatjes. Ik ken ze nog… ik heb nog even bij je vorige bericht gekeken. Gefeliciteerd met het slagen van je dochter. Je hebt hele mooie stijlvolle kaarten gemaakt.. mooie teksten erop. Groeten Trijntje

!neke zei

Beide heel mooi !!!!
Hou van vogels en zeker roodborstjes !!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Henriët zei

Mooie kerstkaarten. Vogeltjes doen het altijd goed op wat voor kaart dan ook.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Superleuke kaartjes zijn het met dat knipvel.
Fijn dat de temperaturen weer normaal zijn, dan kun je ook wat doen in en om huis....

Diny zei

Hele mooie kaartjes heb je gemaakt Nelleke.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Angélique zei

Twee heel mooie kerstkaarten, je hebt ze beiden heel mooi laten passen bij de plaatjes die je gebruikt hebt.

Annemarie en Merit zei

dit zijn twee prachtige kaartjes, vogels doen het altijd goed op de kaart..
Van harte met je Dochter die is geslaagd.
Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

martina's kaartjes zei

mooie kaartjes heb je gemaakt,
geslaagd
grtjs, Martina

Jantine zei

Mooie kaart met het vogelplaatje, Nelleke!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine DT 52WTC