Mijn lijst met blogs

donderdag 8 juni 2023

Restjes kaarten



Het lijkt wel of de tijd door mijn vingers heen glipt. Vandaag vloog de dag voorbij. Misschien vergeet ik wel dat als ik iets afspreek de dag nog sneller gaat. Vanmorgen was ik een tijd bij de jongste kleinzoon. Hij was niet lekker en zijn moeder had een afspraak. Hij knapte dankzij de antibiotica wel wat op, dus het was leuk met hem. Hij begint in 1 x allerlei woordjes te zeggen, genieten met hem. Ik heb heel wat boekjes met hem gelezen, elke keer kwam hij weer met een boekje aanzetten..
Het was middag eer ik thuis was, hier liepen  mannen in en rondom huis om glasvezel aan te leggen.
.Kortom de dag vloog voorbij. 
Nog even 2 kerstkaarten van restjes, toevallig ontstaan. Niet de mooiste, maar mogen ook geshowd worden.
Ik had het konijn van een paar weken geleden over en vond er een fotoraam bij die er al heel lang lag. Eigenlijk 2, maar de eerste trok ik kapot toen ik hem van het plastic haalde. Wat restjes uit de bak, een smal kaartje wat er nog lag en weer een kaart om te versturen met de kerst.
Challenges:
52 weeks to Christmas.......: wekelijkse kaart.
Ook dit zijn restjes, ooit gekregen. Het hertjes papier vind ik zo schattig en ik deed er 2 kleine houten hertjes bij die ik nog had. Wat boompjes uit de doos en tekst wat er ook nog lag.
Tot een volgende kaart. Groetjes, Nelleke 




 

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zijn weer 2 geslaagde kaartjes Nelleke…schattig die houten hertjes erop!
Hier is voorlezen ook een feestje hoor, ze kruipen het liefst allebei op schoot bij oma…Kees de kikker is nu in trek, zo leuk!
Ja de dagen vliegen door je vingers, tis echt bizar zo hard het gaat!
Hoop dat je kleine ventje snel opknapt. Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaartjes zijn het geworden en mogen zeker gezien worden.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn ze geworden
grtjs,martina

Daphne zei

Zeg dat wel, de dagen vliegen voorbij!!
Ik werk (deze week best veel) en als ik dan ook mijn vrije dag ook al iets op de planning heb staan zijn de dagen zo voorbij.
Super leuk, je kaarten, ik hou er ook van om restjes weg te werken tot een mooie kaart.
Vooral de kaart met de hertjes vind ik heel leuk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kerstkaarten heb je met die restjes gemaakt Nelleke. Dat de tijd vliegt geeft niet als je maar de tijd neemt om ervan te genieten ;)
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anoniem zei

Dat de tijd vliegt geeft niet Nelleke, als je maar de tijd neemt om ervan te genieten hihi. Je hebt twee leuke kerstkaarten met restjes gemaakt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Nelleke, zo zijn de restjes ook weer weg gewerkt. Heerlijk toch, dat de tijd zo snel gaat. Genieten van je kleinzoon, en de kaartjes komen wel..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes

Angélique zei

En zo heb je er weer 2 leuke kerstkaarten bij en wat restjes minder.

Marfien zei

restverwerking is ons wel toevertrouwd :-) leuke kaartjes heb je ervan gemaakt

Jantine zei

Heel mooie kaarten, Nelleke! Net als ik ben je met restjes aan de slag gegaan, zo fijn om af en toe weer iets weg te werken. En met mooi resultaat. Sneu dat je jongste kleinkind ziek is, maar zo te lezen was het toch heel gezeelig.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52 WTC

Femminde zei

Wat super om zo je restjes op te maken. Ik denk dat ik hetzelfde papier had. Van die 15x15 papiertjes heb je toch veel meer restjes vind ik altijd. Maar heel goed opgelost.
En ja hier vliegt de dag net zo hard als bij jou denk ik.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Shona Erlenborn zei

Nice way to use up the scraps! Thanks for joining us over at the Christmas Craft Creations Challenge. To be considered for any prizes, however, you must include our challenge graphic.