Mijn lijst met blogs

maandag 26 juni 2023

Uitdaging met Aartje, 11

En weer is het de laatste maandag van de maand en plaatsen Aartje en ik onze kaarten. 
Deze maand bedacht ik de uitdaging: Gebruik het plaatje met de schoenen, en gebruik ribbelkarton welke je nog niet gebruikt heb uit het pakket. Voor mij was dat het grove karton. De rest naar eigen invulling.
Het plaatje was vierkant en er stond iets van darten bij. Ik heb een ronde stans gebruikt en deze geplakt op een proost stans. Maar eerst het plaatje gemat op oranje bruin papier.  Die  proost stans  kreeg ik uit gestanst bij andere stansen die ik 2e hands kocht.
Ik gebruikte een oude sketch. Ik weet al voor wie de kaart is: voor mijn broer die in december 65 wordt. Mooi op tijd zou ik zo zeggen. Hij houd van mooie kleding en schoenen, vandaar dat ik bedacht dat deze kaart wel wat voor hem zou zijn.
Kijken jullie ook bij Aartje wat zij gemaakt heeft?
Challenge:
Dutch card lovers: cijfer op de kaart als blikvanger
Ik duik nu mijn kamertje in voor de kaart voor as woensdag.
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een leuk resultaat Nelleke, mooi om de leeftijd erbij te doen. Ik heb ook het grove ribbelkarton gebruikt en vond het echt wel een uitdaging.
Groetjes Aartje

Kaartenkraam zei

Leuke persoonlijke kaart en zeker op tijd!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Leuke stoere mannenkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Diny zei

Ook jouw kaartje met ribbelkarton is prachtig Nelleke!
Groetjes Diny

karin zei

Mooi kaartje met de sportschoenen erop. Leuk effect met het ribbelkarton.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart, de kleuren pass3n mooi bij elkaar en bij het plaatje.

Daphne zei

Wat leuk, die proost stans.
Haha, je bent inderdaad mooi op tijd, maar geeft niks, je hebt nu al mooi wat klaar liggen voor de drukke december maand. Alleen niet vergeten waar je de kaart hebt neergelegd hoor..... is mij een kaart overkomen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een toffe kaart Nelleke, leuk plaatje en het ribbelkarton geeft een gaaf effect.
Alvast een hele fijne dag morgen met veel gezelligheid.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Mooie kaart voor je broer. Het ribbelkarton maakt het extra stoer.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Leuke kaart voor je broer, kan maar klaar zijn :-)
Fijne dag morgen, kaartje komt nog . . .

Claudia's kaartjes zei

das een toffe kaart. Zo mooi.
Wonderful creation
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
FB pagina: Claudia's Kaartjes
Kom kijken voor meer info :)

Creative Groetjes Claudia

You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

Claudia's Kaartjes - blog
Creative Sketchy Girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Crafts
Girlz Creative Christmas
Girlz makes Guyz Cards

GerJanne zei

Wat grappig zeg, dat jullie allebei het plaatje in cirkelvorm hebben gedaan! Supermooie mannenkaart. En je bent mooi op tijd voor je broer! ;-)

Anoniem zei

Hoi Nelleke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een leuke dag verder…kaart is onderweg!
Gezellig eten met GerJanne las ik, veel plezier!
Je kaart voor je broer is top en wat een mooie kleuren heb je hiervoor gekozen!
Is de spanning voor Lieke weggenomen en geslaagd?
Liefs Ellen
Ellen’s Greetingcards

anja curvers zei

Een hele leuke kaart hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

Nicole Parmentier zei

Ik vind het een superleuk kaartje geworden Nelleke! Mooi dat ribbelkarton in de achtergrond. Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Nelleke! Blijft leuk om zoveel onderdelen samen te voegen tot een mooi geheel. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️