Mijn lijst met blogs

woensdag 4 oktober 2023

Van ❤️ te beterschap

Soms heb je een kaartje klaar waar eigenlijk  niets voor nodig is. De afbeelding komt van een beterschap kaart en vond ik zo mooi dat ik hem bewaarde. Ik matte de afbeelding op rood en wit en dat was het enige van ik moest doen. De kaart ging naar mijn zwager die een nieuwe heup heeft gekregen. Jaja, we hebben het op de heupen in de familie.  😀
De kaar werd gewaardeerd en hij vroeg zelfs nog hoe ik hem gemaakt had.....
Meer kan ik er ook niet over zeggen, een kort bericht vandaag.
Challenges:
Scrapping4funChallenges: fruit en of groente
Groetjes, Nelleke 

9 opmerkingen:

Irene zei

Leuk en makkelijk, ook wel eens fijn Nelleke! Enne over uitstellen gesproken ....ik had de ramen al in geen 7 maanden gedaan ... het was een wonder dat we nog wat zagen hihi!!!
xxIrene

Femminde zei

Ja snap dat je zo'n mooi kaartje een 2e rond gunt. Super mooi gedaan!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Renate zei

Je hebt niet veel nodig om een fantastisch leuke kaart te maken. Dat bewijs je hier maar weer eens. Ik vind 'm echt hartstikke leuk!!!

-xies- Renate.

Marfien zei

Grappig kaartje, heel leuk voor hergebruik

crafty-stamper zei

Great get well card and well done recycling.Thank you for joining us at Scrapping4fun
Carol DT x

Anoniem zei

Heel leuk gemaakt Nelleke…je hebt soms weinig nodig om een topkaartje te maken. Goed gelukt!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Recycling!!
Inderdaad zonde om niks met deze kaart te doen.

Faith A at Daffodil Cards zei

A wonderful card, isn't it great when a card comes together quickly and turns out as beautiful as yours is. Thank you so much for joining us in our Get Well Soon challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
Faith DT

Please remember to copy and paste the challenge badge into your post. We want to spread the word about our challenges, and it is a requirement we look for when choosing our winners and honourable mentions.

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful Get well card! I love the recycling!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com