Mijn lijst met blogs

woensdag 15 mei 2024

Blokjes kaart

                                                            

Zo af en toe pak ik uit mijn voorraad blokjes kaarten een achtergrondje met blokjes en verwerk deze tot een kaart. Zo ook deze die ik een paar weken geleden maakte. Ik zocht er bijpassende kleuren papier bij. Matte de basis op donker roze en een witte basiskaart. De klaproos werd donkerrood en steekt mooi af bij de achtergrond. Het hart is roze en met stickles bewerkt. Een algemene tekst en wat steentjes. Een leuk werkje om zo tussen door te maken. Dit is zo een kaartje tussen door, morgen kom ik weer met een kerstkaart. Verder gaat hier zo zijn gangetje. We genieten van het mooie weer. Zo mag het wel de hele zomer zijn. ( niet warmer)  Een haakprojectje afgerond , en wat minder in blogland te vinden.

Groetjes, Nelleke 



11 opmerkingen:

Daphne zei

De kleur van de bloemen valt goed op tegen deze achtergrond.
Het is een hele leuke kaart, het "slimline" model past goed bij de blokjes en bij de lange bloemen en de tekst is lekker neutraal, die kan je bijna altijd wel versturen.

Martha zei

Mooie kaart Nelleke
Leuk die blokjes en de klaproos springt eruit!
Liefs Martha

!neke zei

Prachtig met die mooie bloem erop !!!!
groeten Ineke

Elle-Jeanne zei

Leuke blokjes kaart Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy zei

Hey Nelleke,
Mooie bloemenkaart maakte je op de fleurige blokjesachtergrond!
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een heel mooie kaart, de kleuren passen zo mooi bij elkaar. De kaart leent zich prima voor vele gelegenheden, handig om op voorraad te hebben.
Daarvoor ben je met pensioen hè,mom lekker te genieten van vrije tijd, doe je goed!

Hobby Hoogland zei

Een leuke en vrolijke kaart .
Mooi met al die blokjes.
Mooi met de bloemen erop.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gezellige blokjeskaart Nelleke. Groot gelijk om van het mooie weer te genieten.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Lijkt me wel een werkje al die blokjes, maar een heel leuk resultaat.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Het blijft leuk! Zo'n blokjes achtergrond. En ik las dat Wim al 4 jaar met pensioen is! Bijna niet voor te stellen, de tijd vliegt!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Nelleke. Leuke achtergrond met de blokjes. Groeten Trijntje