Mijn lijst met blogs

woensdag 22 mei 2024

JOEPIE een meisje

Vanmiddag even een tijdje in mijn kamertje kunnen zitten om een kaartje af te maken en dit kaartje te maken. 
Ik wilde nog graag met 2 uitdagingen meedoen, waarvan er eentje bijna is afgelopen. 
Op een wit stuk papier stempelde ik 2x joepie, 1 x de lichte lijntjes en 1x de schaduw. Deze is van Karin Joan. 
Voor de liftchallenge vraagt men een grote tekst balk met daaraan wat hangende elementen.
Ik bevestigde de waslijn van MD en hing er wat kleertjes aan. Op babykaartjes gebruik ik vaak sokjes, ergens achteloos op de kaart geplakt, zo ook op deze. Alles opgehangen met blauwe wasknijpers, een tekst onder en wat zilveren hartjes. Rechts de tekst: een meisje. De tekst verfde ik later nonchalant in met roze inkt en bewerkte deze met winks of stella voor heel iets glitter. 
Ik vind eigenlijk de waslijn iets te hoog hangen en misschien had de roze inkt wel iets lichter gekund. 
Het zij zo, ik heb wel wel even lekker gefröbeld.
Lift Challenge...Tekstbalk met hangende elementen
Knutsels en Kadootjes: kleurenpallet
Try it on Tuesday (tuesdaytaggers.blogspot.com): smal things: wasknijpers en hartjes
Unicorn Challenge Blog: for the girlz
Een fijne middag en avond en tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart.
Groet, Nelleke 

 

15 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk Nelleke !!!
groeten Ineke

Marjan zei

Wat een leuk waslijntje en lief babykaartje, Nelleke! Heel leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

Henriët zei

Ik vind het een hele leuke kaart. Soms zijn we te kritisch op onze eigen creaties.
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Een heel leuk kaartje voor een meisje.
Lekker in de kleuren roze.
Blijft toch wel mijn kleur.
Mooi met de tekst Joepie.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Een leuke kaart, die vindt zijn weg wel naar een gelukkige ontvanger.

Daphne zei

Zo te lezen ben je heel leuk bezig geweest.
Met een leuk kaartje als resultaat.
Lief, die mini sokjes🥰

Anita van Deur zei

Leuke kaart is het geworden!

GerJanne zei

Ah... wat een ontzettend leuk kaartje! De Joepie is gaaf!

wim heemskerk zei

Heel erg gaaf kaartje Nelleke. Het inspireerde me om in en doos te gaan zoeken, waarin ik denkelijk ook nog wel een kaartje kan vinden. Bij Vito en Yara komt begin volgende maand ook een dochter. Wordt dan ons vierde achterkleinkind. Wat een rijkdom he? Liefs Wim en Leny

Ellen zei

Erg leuk gemaakt je kaartje! Lieve kleurtjes en leuke details. Het waslijntje is heel leuk!
Groetjes Ellen

Martha zei

Superleuk baby felicitatiekaartje, Nelleke
Leuk met die grote joepie erop!
Liefs Martha

Femminde zei

Super leuk gemaakt voor de liftchallenge!! En die joepie stempel is ook zo tof.
Heb nog een soortgelijke stempel liggen maar ik ben bang dat hij nog niet is gebruikt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de kleertjes aan het waslijntje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nicole Parmentier zei

Een waslijntje met piepkleine babykleertjes! Wat een leuk idee!! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de lift challenge!

Tone K. zei

So sweet and cute card! :) Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create :)