Mijn lijst met blogs

dinsdag 28 mei 2024

Let it snow

Vandaag laat ik mijn reminder kaartje voor de uitdaging van kleuren met potloden kleuren met potloden zien. Ik koos voor de digi van polka Doodles Theo Penquin  https://www.polkadoodles.co.uk/seal-fun-theo-penguin-digital-stamp-printable-clipart-for-cardmaking-craft-scrapbooking-stickers/
Deze kleurde ik met mijn soft derwent colours potloden. Daarna maakte ik er een kerstkaartje van. 
Het papier is van DDBD, de let it snow mal van MD. De staartjes van de zeehondjes heb ik over de rand laten lopen door deze eerst uit te knippen en daarna dat stuk over de snij mal te leggen zodat dit deel niet gesneden werd. 
Vandaag is dit de laatste creatie voor het blog Kleuren met potloden. Per 1 juli stop ik er mee.
Ik hoop dat jullie van mijn creaties genoten hebben, ook al ben ik geen kleurwonder.
Maar dat ik jullie toch kon inspireren om de kleurpotloden te pakken. 
Gisteren met onderbreking toch wel fijn gefreubeld. Vanmorgen ga ik eerst buiten aan de slag, ramen wassen en een stuk grind onkruidvrij maken.  
Ik hoor wel dat ik niet de enige ben die niet naar de Libelle zomerweek zou gaan. 
Ik vier mijn eigen zomerweek liever thuis!
Groetjes en tot een volgende kaart op mijn blog.
Nelleke 

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke kaart! EN ook weer meer tijd voor andere dingen nu je stopt bij KMP.
Er staat een foutje in de titel....
En die Libelle zomerweek. Ja, ik las ook al heel enthousiaste verhalen van iemand die ik ken van het werk. Maar het zou ook niks voor mij zijn.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke afbeelding en mooi ingekleurd Nelleke. Het is een leuke kaart geworden. Jammer dat je stopt bij KMP maar toch weer een ervaring rijker.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Wat een leuke kaartjes heb ik hier gemist Nelleke. En laat een bezoekje aan de libelle zomerweek maar lekker over aan een ander!

Groetjes Hermien

Marijke zei

Een leuk kaartje en jammer dat je stopt bij kleuren met potloden. Maar ik snap het ook wel weer hoor! De Libelleweek is voor mij ook al heel wat jaartjes geleden. Vroeger ging ik ieder jaar en ineens stond het tegen. Misschien in de toekomst nog eens! Je kaartje is leuk en een leuk kerstkaartje! Groetjes Marijke

Daphne zei

Soms is het tijd om iets af te sluiten en kijk je met veel plezier terug op de afgelopen periode.
Ik vind dit weer een hele leuke kaart.
Leuke digi hoor.

Angélique zei

O, wat een leuke kaart! Het papier past heel leuk bij de digi die je weer mooi hebt ingekleurd.
Jammer dat je stopt bij Kleuren met Potloden, maar we kunnen vast hier op je blog je creaties blijven bewonderen.
Die Libelle Zomerweek zou ook niets voor mij zijn, ik ga ook veel liever naar de ArtSpecially-beurs.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart leuk papier gebruikt samen met de leuke digi.

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met mooi gekleurde digi. Jammer dat je stopt bij KMP.
Groetjes, Caroline