Mijn lijst met blogs

vrijdag 31 mei 2024

Nog een geboortekaartje

De sketch van 4-seaons challenge keek mij nog aan en daarom nog maar een geboortekaartje van mijn hand. Ik heb er dit jaar zowie zo een aantal nodig en zeker al 2 jongetjes, dan is deze alvast maar klaar.
De basis is 13x13. Omdat het designpapier restjes zijn, sneed ik er aan 1 kant een reep vanaf, zodat het papier alsnog paste. Het wiegje weer van stal gehaald met een schattig beertje in de wieg. Ook de sokjes buiten de wieg kregen weer een plekje op de kaart. Van kraft baby gestanst en een lieve tekst. Tot slot een paar kleine zilveren hartjes rechtsboven.
Challenge:
Groetjes en tot morgen dan laat ik weer wat zien.
Nelleke 


16 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Nicolette

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leuke geboortekaart voor een jongen.
Alles past mooi bij elkaar!
Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Leuk lef babykaartje Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Lieffffff🥰
Die sketch is zo leuk!

Sigrid1972 zei

Een heel lief kaartje Nelleke!!!
Groetjes, Sigrid

Anita van Deur zei

Ahhh wat een lief kaartje.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een lief kaartje met deze leuke sketch!
groetjes Alma

marja kenter zei

Het is een schattig kaartje Nelleke.
Fijne dag en Liefs

Ans Gilbert zei

Heel mooi en lief babykaartje met de leuke sketch en zó leuk met het wiegje..
Als ik echt een paar uur moet zoeken naar papier dat bij een plaatje zou moeten passen, dan vind ik het echt lastig,
Groetjes,
Ansx

Daniëlle - voorjougedaan zei

Wat een ontzettend leuk kaartje is het geworden en erg origineel om de sokjes zo volgens de schets te plaatsen. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

Trijntje zei

Wat een superleuke stoere babykaart voor de geboorte van een jongetje. Mooi dp en leuke mallen heb je gebruikt. De schets is ook erg mooi. Ik zou er ook graag wat mee maken... maar wij zijn onderweg dus even geen geknutsel. Heb wel veel om te laten zien . In de regentijd veel kaarten gemaakt... morgen heb ik er weer eentje.. groeten Trijntje

Martha zei

Schattig babykaartje, Nelleke
Leuke details
Liefs Martha

Angélique zei

Ah, wat een lieve kaart! Ik vind bruin en blauw toch zo'n mooie combinatie.

LisannesKaartenhobby zei

Super lief kaartje! Een echte babykleurencombinatie, blijft mooi!

Creatieve groetjes,
Lisanne

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje, Nelleke! Die sketch is gaaf he?
Heel plezier morgen! Ik kom nog even langs voor die tijd!

Colien zei

Wat een mooi babykaartje met het beertje naar aanleiding van onze sketch!
Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
grtz Colien