Mijn lijst met blogs

donderdag 30 mei 2024

Kerstbomen

Dank je wel voor alle reacties op mijn vorige kaarten. Ik geniet daarvan. Zo ook de kaart van gisteren. Soms worden kaartjes niet helemaal wat je er van tevoren van verwacht. Dat is ook het geval met deze kaart. Ook die plaats ik gewoon, ik denk altijd maar dat het niet altijd even goed lukt, en je moet de kaarten ook niet naast elkaar leggen, dan kan het verschil nog groter zijn. 
Uit een oud blokje vond ik 2 velletjes groen en rood papier. Dit matte ik op groen en plakte ik op een basiskaart met ribbelrandjes. Een stans van SL? (meende IK)
Daarop kwamen verschillende kerstbomen, op enkele een ster en tekst links onder.
Van 2 velletjes papier maakte ik een envelop en zo is dat blokje ook weer wat dunner geworden. 
Meer valt en niet over te vertellen.
Weer een mooie dag voor de boeg, ondanks dat het misschien weer gaat regenen vandaag kom ik mijn dag wel door. Een etentje met al mijn broers en zussen en aanhang gaat niet door, omdat dit bij mijn zus in de tuin is. Wat in het vat zit.....
Challenges:
(5) Facebook : De Egel Kerst, sketch van Erica
The Holly and Ivy Christmas Challenge: alles mag
Tot morgen, dan kom ik alweer met een kaart!
Groet, Nelleke 

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuke kaart met deze gezellige kerstbomen, mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Leuk die bomen op het ruitjespapier.
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Hele mooie fleurige kerstkaart. Deze boompjes zijn erg leuk. De kaarten van gisteren zijn erg goed geslaagd. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Ik vind het juist een vrolijke kleurrijke kerstkaart!!!

Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Toch wel een leuke kaart hoor! Lekker vrolijk van kleur!

groetjes van Ank

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een vrolijk kaartje heb je gemaakt Nelleke met de bomen. Lekker bont, ik hou ervan. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Ellen zei

Heel leuk gedaan Nelleke en gaaf met de dwarse boom…leuk verzonnen of zit het in het papier? Ik vind hem wel vrolijk!
Groetjes Ellen

marja kenter zei

Ik vind het een hele leuke kerstkaart met vrolijke kleuren.
Fijne dag en liefs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kerstkaart Nelleke, leuk die verschillende bomen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Leuk fris kerstkaart, Nelleke
Mooi met die boompjes
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Fris kaartje in deze kleuren. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

joke zei

Leuke kaart in heerlijk vrolijke kleurtjes, leuk de bomenrij.
Groetjes Joke

Henriët zei

Leuke kaart met al die boompjes.
Ook je kaarten van gisteren vind ik erg mooi. De eerste springt er voor mij echt uit.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Heel leuke kaart met al die boompjes, Nelleke. Leuk papier ook.
Jammer van het etentje, maar in de tuin is niet echt een optie nu, helaas.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angélique zei

O ja, dit papier heb ik ook nog (zoals zoveel ander papier 🙈)
Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt. Ik vind dat je er een mooie kerstboodschap in hebt verwerkt: iedereen telt mee, dik, dun, lang, kort, voor allemaal is het Kerst. Een heel waardevolle kerstkaart dus, het is maar net hoe je er naar kijkt toch?
Wat jammer dat het etentje niet door kan gaan, maar er komt vast een ander moment dat het buiten veel prettiger is.

GerJanne zei

Oh dat is jammer! Maar jullie kennende gaat het vast binnenkort wel door, dat etentje.
Je kaart is leuk. Met ook voor mij bekend papier! Leuk hoe Angélique naar de kaart kijkt!

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leuke kerstkaart is het geworden! Helemaal niks mis mee...
Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Nelleke,
Ik plaatste en bericht en ineens was het verdwenen, dus nog maar een keer...
Leuke kerstkaart werd het, niks mis mee!
Liefs,
Nancy

Valentina B zei

That's a really nice Christmas card with the combination of red and green and different types of Christmas trees. Thank you for playing with our challenge at 52CCT. Valentina DT

AndrejaM zei

Beautiful Christmas card. Thanks for playing at 52 CCT challange.