Mijn lijst met blogs

maandag 20 mei 2024

Flessenhangerer

Een nieuwe uitdaging begint bij de Egel vandaag. Maak een label voor aan een (wijn) fles. Ik gebruikte hiervoor de DDBD mal. Omtrekken, knippen en er bijpassend designpapier bij zoeken. De klaproos die nu volop bloeien gebruikte ik weer voor op de label. Het hart bewerkte ik met stickies. De houten cijfers bewerkte ik me mahonie gekleurde inkt en ik daarna met versingmark en blanke embossingpoeder. De cijfers legde ik in een soort hamburgerijzer waar de poeder dan gaat smelten. Dat idee zag ik bij Monique die dat ook op de beurs in Nijkerk presenteerde.
Ik vond een mooi flesje roze, met een roze dop wat er precies bijpaste. Dit bracht ik naar mijn schoondochter. Ze was jarig afgelopen week en vierde deze mijlpaal met een vriendin in Spanje waar ze ademsessies volgde. Vrijdag was ze er weer en bracht ik deze tag met wijn., en die werd in dank aanvaard.
We hopen dat jullie met deze leuke uitdaging weer mee gaan doen, en zien met belangstelling jullie inzending tegemoet.
Nog een 2ePinksterdag  voor de boeg, misschien gaan we nog fietsen en bij een broer van Wim op bezoek.
Een fijne dag gewenst.
Groetjes Nelleke 

9 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor, zo is een fles weggeven nog veel leuker.

Caroline Cards zei

Heel mooi label en leuke kleur!
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Mooie flessenhanger Nelleke.
Mooi in deze kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne

Angélique zei

Een heel mooie fleshanger, mooi in het roze.
Fijne 2e Pinksterdag, hopelijk komt de zon nog door.

GerJanne zei

Ja hij is mooi geworden, Is het goed gelukt met dat ijzer of ging het stinken?
Nog genoten van de 2e pinksterdag? Wij waren veel buiten in de tuin (als ik niet sliep..😉)

De Hobbykamer van Petra zei

Hoi Nelleke, dank voor je bericht op mijn blog. Voor mij is de lol eraf met de Egel en ik doe niet meer mee aan jullie challenge hier op de blog. De fout die ik maakte heb ik hersteld. Die jullie maakte door mijn inzending te verwijderen zonder te kijken of ik deze wel of niet juist heb of in dit geval aangepast heb, ligt toch echt bij jullie.

Zoals ik al op facebook schreef was mijn inzending nog gewoon tussen de aanmeldingen toen ik Ger Janne mij hierop attent maakte en ik heb het toen ook gelijk veranderd. Daarna nog zeker 2 keer gechecked op het challengeblog en mijn inzending stond er nog en daarom heb ik geen nieuwe geplaatst want dan zou mijn inzending er dubbel in staan. Ik vind dit een kwalijke fout aan jullie kant en zoals ik ook op facebook schreef is dit gesprek voor mij gesloten.

Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke wijnfleshanger Nelleke. Vrolijk zo in roze.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Mooie fleshanger gebbje gemaakt, Nelleke
Leuk dat het zo goed bij een fles rosé past!
Liefs Martha

Femminde zei

Wat een mooi wijnlabel!! Zo lekker roze.
En leuk om te geven zo.
Fijne week!!
Groeten van Femminde