Mijn lijst met blogs

zaterdag 24 augustus 2024

Grote cijfers en letters

Even weer wat kaarten uit concepten. Ze staan er al 4 jaar en die personen zijn dus alle drie al 4 jaar ouder geworden dit jaar. 😊 Dus hoog tijd om te laten zien op het blog.
Voor een stoere jonde dames is deze kaart helemaal goed. De kaart spreekt eigenlijk wel voor zich. Het was gaaf om de grote for you stans te gebruiken en rechtsonder in fluor  geel/ groen de leeftijd.
Challenges:
Daring Cardmakers: lucky numbers
Voor haar vader maakte ik deze ook een kaart met zijn leeftijd in het groot op de kaart. Met daarop in het rood congrats, en een klein lieveheersbeestje omdat ik hem wat kaal vond. Ik wist er toen niet meer van te maken.
 
Voor weer een ander familie lid maakte deze  kaart met een lief bloemetjes papier met allemaal vetplantjes erop. Dit alles werd gemat op groen papier, en dat kwam weer op de basiskaart. Verder wat plantjes rechts onder gezet. Gefeliciteerd in het roze en wat kleine pareltjes. Hier had wel wat meer pit in gemogen. 
Tot maandag, dan ben ik weer met de uitdaging met Aartje.
Groet, Nelleke 

 

12 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Nelleke, je kaartjes zijn superleuk geworden…je hebt ze lang bewaard in concepten haha, bij mij staan er ook nog een paar die nog naar buiten moeten.
Je vorige kaartjes mogen er ook wezen, ik zag dat ik wat achter loop 🤷‍♀️ het is nog rustig in blogland merk ik…vakantietijd hè! Hier beginnen de scholen maandag weer!
Fijne zondag en groetjes, Ellen

Anita van Deur zei

Mooie serie kaarten!

Sarah zei

Hihi, ja de mensen zijn ondertussen al een pakje ouder, maar kaartjes vergaan niet. Ze zijn leuk, ook de onderste met de plantjes. Fijne zondag!

Henriët zei

Leuke kaarten! En 4 jaar in concept laten staan dat lukt hier echt niet.
Grappig om je opmerkingen op deze kaarten te lezen. Of we worden kritischer op ons werk na verloop van tijd of onze smaak verandert. Ik heb dat ook als ik oudere kaarten van mezelf terug zie.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Ik hou wel van grote letters en cijfers.
Zo leuk om daar een kaart mee te maken en dan hoeft er niet veel meer bij, het woord of de leeftijd zegt genoeg.
De middelste, met dat rood, mooi en pittig vind ik dat, rood is een mooie kleir om te gebruiken op een kaart, lekker opvallend.
Handig, die kaarten in concept, zo heb je de hele zomer, waarin er vaak veel minder geknutseld wordt, toch kaartjes om te laten zien😉

Angélique zei

Heel leuke kaarten, ik vind de laatste zo gezellig met die plantjes.
Ik heb ook nog wel zo'n mapje met best wel wat kaarten, maar zo lang staan die van mij er niet in. Ach, ze vergaan niet, dus wat maakt het uit.

Trijntje zei

Het zijn drie leuke kaarten. Ik heb ook veel kaarten in concepten… handig als je geen tijd om iets te maken .. kun je toch iets plaatsen. Ik plaats de laatste weken ook telkens uit concepten maar ze zijn dit jaar wel gemaakt….. ben benieuwd naar jullie kaarten morgen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh ik heb nooit iets in concepten staan, handig wel Nelleke. Mooie kaarten en ze zijn tijdloos dus geeft niets dat ze nu op je blog komen.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Ook ik heb nooit kaarten in concept staan Nelleke
Ik doe wel voorprogrameren
Je hebt een mooie serie gemaakt
Liefs Martha

GerJanne zei

Wauw! Zo lang in concepten? Ze zijn stuk voor stuk heel leuk!
Was gezellig vanmiddag!! Enne.... tot vrijdag 😂🤣😂

alma.heijenk@gmail.com zei

altijd leuk grote cijfers en letters. ik probeer wat voor te programmeren in het blog zelf maar dat lukt niet vaak...
groetjes Alma

Gerda zei

Deze drie kaarten zijn heel mooi geworden!! Ik vind die grote letters en nummers altijd erg leuk op kaarten!! ( en ook persoonlijk)
Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda