Mijn lijst met blogs

woensdag 28 augustus 2024

Legergroen en petrol

Kleurenkaartteam vandaag, en ik doe weer mee deze maand.
Legergroen en petrol blauw zijn de gekozen kleuren. Een combinatie die we nog niet hebben gehad en zeker ook een lastige vond ik. 
Toch ben ik er niet lang mee bezig geweest. Maandag vond ik designpapier, ongeveer in de kleuren voor vandaag. Maandagavond vond ik de sketch, dinsdag overdag alles klaargelegd, en avonds na het eten de kaart gemaakt. En toen moest ik nog opschieten ook, want het wordt avonds al heel wat eerder donker. 
Gisteren had ik op mijn manier geen tijd om te freubelen. Caravan weer schoon, wij kropen gisteravond in een heerlijk schoon bed, wassen, een bezoekje en wat boodschappen, de dag vloog voorbij.
Het prachtige papier is denk ik van SU en kreeg ik lang geleden van Marfien. Ik vond nog een wit randje om het geheel wat te breken, dit kwam tussen de twee dwarse banen.
De grote bloemen stans kocht ik 2e hands, er kwamen nog wat kleine groene takjes bij. Zoals jullie zien heb ik iets gesmokkeld met de kleuren. Maar uiteindelijk tevreden met het resultaat. 
Ik ga zeker bij jullie kijken. Het aantal aanmeldingen valt een beetje tegen, ik hoop dat de komende maanden dit weer wat aan gaat trekken, want het is nog steeds zo leuk om te doen!
Groet, Nelleke 
 

 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige bloem op je kaart past zo mooi bij het achtergrond papier.

alma.heijenk@gmail.com zei

het papier is idd van su ik heb er ook nog wat van liggen.
mooie kaart.
groetjes Alma

Nancy Soetaert zei

Heel fris kaartje voor het KKT!
Tof met die bloem er bij.
Groetjes
Nancy

Martha zei

Mooie kaart, Nelleke
Ik hou van deze kleurtjes bij elkaar, mooie bloem heb je gemaakt!
Liefs Martha

chantal zei

Ik vond de combi ook mooi en lastig.
Je kaart is toch geslaagd en mooi
Liefs Chantal

Ellen zei

Prachtige combinatie van kleuren en alles wat er op zit, supermooie kaart!
Groetjes Ellen

Marjan zei

Heel mooie kaart aan de hand van deze mooie kleurencombinatie! Mooie bloem als blikvanger!

GerJanne zei

Oh wat een prachtige kaart! En het verging mij net zo. Eerst dacht ik: lastige combinatie, maar ik ging bezig en ik had hem zo af! Mooi he??
Vandaag wel tijd om te freubelen?

!neke zei

Heel mooi in de gevraagde kleuren !!!!!
groeten Ineke

Anoniem zei

Een mooi kaartje met mooi papier. De sketch partner mooi bij. Het zal wel door de vakantietijd konen denk dat het wat rustiger is. Komt wel weer. Groetjes Marijke

Colien zei

Hartstikke mooie kaart in de KKT kleurtjes, gaaf die grote bloem!
grtz Colien

Angélique zei

Een heel gezellige kaart met al die bloemen. De kleurencombinatie lijkt mij ook best lastig, maar het is je goed afgegaan. De grote bloem is een heel leuke.

Marfien zei

Toen ik hem zag dacht ik : O, ja dat heb ik ook nog, totaal niet aan gedacht
Het is in elk geval een hele leuke kaart geworden

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leuke bloemenkaart voor het KKT! Ik vind het papier geweldig mooi!!
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke kaartjes!! En hoop met je dat het er weer meer worden want ik vind het ook nog steeds errug leuk om te doen.
Je kaartjes uit de nieuwere posten zijn ook super.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Tammy zei

So pretty! Everything just comes together perfectly! Thanks for sharing at AHS!!